  • 1. Data: 2004-11-04 13:09:32
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - gdzie mniej zwarcają uwagi na zdolność kred.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    fedoras <f...@o...pl> wrote:
    > I teraz mam pytanie gdzie mniej patrzą na zdolność, ale bardziej
    > satysafakcjonuje kredytodawcę zabezpieczenie nieruchomości ?

    GE Bank

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 2. Data: 2004-11-04 13:09:51
    Od: "fedoras" <f...@o...pl>

    cześć,

    chcę wziąć kredyt hipoteczny ok. 100.000 na remont mieszkania
    dwukrotnie mniejszy niż wartość nieruchmości, ale jestem
    na działalności gospodarczej, amortyzuję samochód i przez ten
    zapis księgowy parszywie wygląda moja zdolność kredytowa,
    mój bank nie chce uznać że to zapis księgowy.

    I teraz mam pytanie gdzie mniej patrzą na zdolność, ale bardziej
    satysafakcjonuje kredytodawcę zabezpieczenie nieruchomości ?

    pozdro

  • 3. Data: 2004-11-04 13:40:20
    Od: "fedoras" <f...@o...pl>

    > GE Bank

    dziękuję za odpowiedź,
    czyli chodzi o GE Bank Mieszkaniowy
    http://www.bankmieszkaniowy.com.pl/index.php ?

    a możesz troszeczkę bliżej, w jakich aspektach mniej uwagi zwracają
    na zdolność kredytową ?

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-04 13:50:54
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    fedoras <f...@o...pl> wrote:
    > a możesz troszeczkę bliżej, w jakich aspektach mniej uwagi zwracają
    > na zdolność kredytową ?

    No wlasnie w aspektach zrodel i wysokosci uzyskiwanego dochodu, czasu
    prowadzenia firmy i takie tam rozne :) Ten bank polecany jest w tzw.
    trudnych przypadkach.
    A w ogole to wez sie przejdz do jakiejs placowki Expandera albo Open
    Finance to ci dokladne doradza w twoim przypadku.