  • 1. Data: 2004-06-04 18:56:51
    Temat: kredyt hipoteczny- jaki bank udzieli kredytu na opisanych warunkach
    Od: "Tomek" <w...@w...pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą. Szukam kredytu hipotecznego lub
    podobnego na zakup nieruchomości wiązanej z działalnością gospodarczą.
    Budynek wyszacowano na 100.000 PLN, prz czym mój udział własny mógłby
    wynieść ok 10% . Czy ktoś może mi powiedzieć jaki bank mógłby mi
    teoretycznie udzielić kredytu na takich warunkach?
    Z góry dziękuję
    Tomasz

  • 2. Data: 2004-06-05 10:37:14
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynieść ok 10% . Czy ktoś może mi powiedzieć jaki bank mógłby mi
    > teoretycznie udzielić kredytu na takich warunkach?

    Przejrzyj oferty dla klientów instytucjonalnych interesujących Cię banków.
    BZWBK ma w ofercie kredyt "biznes hipoteka" ale nie wiem czy 10% udział
    własny to nie będzie zbyt mało.

    Jaca