  • 1. Data: 2006-01-29 13:14:16
    Temat: kredyt hipoteczny - ubezpieczenie mieszkania
    Od: "Gabi" <g...@w...pl>

    Witam,
    wzięłam kredyt hipoteczny na mieszkanie w BPH (86 tysięcy) i muszę je
    ubezpieczyć na 89 tys od ognia i zdarzeń losowych. Czy możecie polecić mi dobre
    ubezpieczenie, niedrogie?
    Pozdrawiam
    Gabi

  • 2. Data: 2006-01-29 13:28:44
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - ubezpieczenie mieszkania
    Od: "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua>

    > wzięłam kredyt hipoteczny na mieszkanie w BPH (86 tysięcy) i muszę je
    > ubezpieczyć na 89 tys od ognia i zdarzeń losowych. Czy możecie polecić mi
    > dobre

    ja sie zastanawiam, czy mozna ubezpieczyc mieszkanie nie bedac wlascicielem
    bo nie mam aktu notarialnego?
    Czy w przypadku np. zawalenia budynku odszkodowanie dostane ja czy nikt?

    JerzyR

  • 3. Data: 2006-01-29 15:35:22
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    JerzyR napisał(a):

> [...]
    > bo nie mam aktu notarialnego?
    > Czy w przypadku np. zawalenia budynku odszkodowanie dostane ja czy nikt?

    wtedy odszkodowanie dostanie właściciel, a nie nikt

    sg

  • 4. Data: 2006-01-29 16:14:52
    Od: wek <w...@e...pl>

    Gabi napisał(a):
> [...]
    > ubezpieczyć na 89 tys od ognia i zdarzeń losowych. Czy możecie polecić mi dobre

    Dlaczego wzielas akurat w BHP? i w jakiej walucie?
    ja jestem obecnie na etapie wyboru banku i waluty

  • 5. Data: 2006-01-29 19:09:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2006 14:28:44 +0100, "JerzyR" <j...@o...usunto.pl.ua>
    wklepał(-a):

    >ja sie zastanawiam, czy mozna ubezpieczyc mieszkanie nie bedac wlascicielem
    >bo nie mam aktu notarialnego?
    >Czy w przypadku np. zawalenia budynku odszkodowanie dostane ja czy nikt?

    Ubezpieczyć możesz nawet mieszkanie swojego sąsiada, jeśli masz taki gest.

  • 6. Data: 2006-01-31 15:29:14
    Od: "Vox Populi" <g...@g...pl>

    W artykule news:4282.0000009e.43dcbfa8@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Gabi z adresu <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    je
    > ubezpieczyć na 89 tys od ognia i zdarzeń losowych. Czy możecie

    Gdybym teraz brał kredyt, to zainteresował bym się www.uniqa.pl.
    Dwa lata temu wybrałem ubezpieczenie w Commercial Union.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant