  • 1. Data: 2006-07-24 13:31:39
    Temat: kredyt hipoteczny w mBanku
    Od: "pejurek" <j...@q...rq>

    Czemu odradzacie?
    W tym momencie oprocentowanie ma niskie a w razie czego można spłacić cały w
    każdej chwili i przenieść się do innego banku.

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-07-24 14:26:31
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mBanku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu pejurek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czemu odradzacie?
    > W tym momencie oprocentowanie ma niskie a w razie czego można spłacić
    > cały w każdej chwili i przenieść się do innego banku.
    Ale przeniesienie to zazwyczaj sa jednak dodatkowe koszty (chocby
    hipoteka). A czy ma niskie oprocentowanie - nie zawsze i nie dla
    kazdego. Do tego dlugie terminy oczekiwania i trudnosc w komunikacji z
    bankiem.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-24 18:29:19
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message
> [...]
    > hipoteka). A czy ma niskie oprocentowanie - nie zawsze i nie dla kazdego.
    > Do tego dlugie terminy oczekiwania i trudnosc w komunikacji z bankiem.

    No nie wiem czy takie długie oczekiwanie. ja po 6 dniach miałem decyzje.
    musiałem dostarczyć 2 zaswiadcznia. zaniosłem w zeszłą srode jutro ide
    podpisywac umowe.
    A co do komunikacji to sobie piszemy maile i w zasadzie oczekiwanie na
    odpowiedz max około pół dnia .

  • 4. Data: 2006-07-24 20:59:21
    Od: "olaf" <c...@t...pl>

    News napisał(a):
> [...]
    > podpisywac umowe.
    > A co do komunikacji to sobie piszemy maile i w zasadzie oczekiwanie na

    Ja czekałem 1,5 miesiąca w tym gównianym banku na decyzję i się
    nie doczekałem. Spotkałem się za to z rażącą niekompetencją oraz
    z brakiem profesjonalizmu. Mam za to miłe doświadczenia z GE Money
    który udzielił mi kredytu w tydzień.

    pozdrawiam
    Olaf

  • 5. Data: 2006-07-25 13:56:02
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

    W dniu 2006-07-24 20:29, News napisał(a):
    > No nie wiem czy takie długie oczekiwanie. ja po 6 dniach miałem decyzje.
    > musiałem dostarczyć 2 zaswiadcznia. zaniosłem w zeszłą srode jutro ide
    > podpisywac umowe.

    Ja tam czekam od marca...

  • 6. Data: 2006-07-25 20:06:16
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 24 Jul 2006 13:59:21 -0700, olaf napisał(a):

> [...]
    > nie doczekałem. Spotkałem się za to z rażącą niekompetencją oraz
    > z brakiem profesjonalizmu. Mam za to miłe doświadczenia z GE Money

    Ja mam dokłądnie odwrotne doświadczenia - pomimo dość złożonej sytuacji
    mBank dał decyzję w 10 dni, a GE najpierw powiedział, że uwzględni moją
    specyficzną sytuację, a jak już złożyłem dokumenty, to powiedzieli, że
    jednak nie uwzględnią tej sytuacji i muszą mieć dokument teraz, a nie przed
    podpisaniem umowy.

    A co do przeniesienia kredytu, to te koszt przeniesienia nie są aż tak
    astronomicznie wielkie, mi wychodzi, że aby opłaciło się przenosić, to
    różnica na racie musiałaby wynosić około 3% pomiędzy bankami. A wahanaia
    raty w jednym banku w zakresie z 5% to jestem w stanie zaakceptować bez
    problemu

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2006-07-26 18:44:36
    Od: "News" <a...@i...pl>

    "olaf" <c...@t...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > nie doczekałem. Spotkałem się za to z rażącą niekompetencją oraz
    > z brakiem profesjonalizmu. Mam za to miłe doświadczenia z GE Money

    Mozesz napisać gdzie ?
    ja warszawa na grzybowskiej przy radissonie czy jakoś tak. Chociaz to i tak
    do łodzi jedzie.
    Jeszcze jedno. ja brałem powyzej 360 000 i wtedy jest rozpatrzenie w 5-6
    dni. poniżej 300 lub 350 jest 10 dni roboczych.