  • Data: 2005-12-09 18:22:48
    Temat: kredyt hipotreczny na mieszkanie jaki bank?
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w niedziele podpisujemy umowe przedwstepna, a od poniedzialku zaczynamy
    szukac banku ktory udzieli nam najkorzystniejszego kedytu
    Pewnie dla czesci jest to zasmiecanie grupy, ale moze znajdzie sie ktos kto
    mi pomoze. expanderom/ open finansom za bardzo nie ufam ( wysokosc prowizji
    na pewno nie jest taka sama we wszystkcih bankach, mysle ze moga nie byc
    obiektywni)
    Kredyty chcemy wziasc w CHF, do tej pory bylismy zdecydowani na fortis, ale
    ponoc od poniedzialku prowizja bedzie wynosic 2 %
    mieszkanie wartosci 120 tys kredyt na ok 100 tys, dochody na czteroosobowa
    rodzine ok 7 tys na reke (umowa o prace, dochod z najmu, dochod z firmy)
    wazne jest dla mnie wczesniejsza splata bez dodatkowcyh oplat
    jak najnizsze koszty

    z gory dziekuje za pomoc

    Fickman