  • 1. Data: 2006-02-15 09:05:03
    Temat: Re: kredyt konsumcyjny
    Od: "Marcin" <...@...a>

    > mam pytanie czy ktoś może wie gdzie, a raczej w jakim banku, wziąć kredyt
    > komsumpcyjny na zakup kompa ( ok. 3000zł) na raty. za pomoc serdecznie
    > dziękuję.
    > pozdro

    oplaca Ci sie robic takie rzeczy ? nie lepiej pochodzic po sklepach
    i zobaczyc jaka maja oferte ratalna ?

    M.

  • 2. Data: 2006-02-15 12:24:28
    Od: "Łukasz Chmura" <lukasz.chmura@_wytnij_zuhpartner.pl>

    Też mi sie tak wydaje. Moze znajdziesz cos co jest ci potrzebne w
    przyzwoitej cenie i ratach 0%.

    --
    Łukasz Chmura

  • 3. Data: 2006-02-15 18:36:06
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Też mi sie tak wydaje. Moze znajdziesz cos co jest ci potrzebne w
    > przyzwoitej cenie i ratach 0%.

    Jak dla mnie to nie ma takich ofert (0%). Albo chcą wypchać złom z magazynu
    albo w cenie towaru zawarte są te 0% raty.
    Dla pytającego - popros o kalkulację sklep w którym chcesz kupić i porównaj
    ofertę swojego banku. Często najlepszą formą jest debet w koncie.

    Darek

  • 5. Data: 2006-02-15 19:07:20
    Od: "PB" <e...@g...pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Jak dla mnie to nie ma takich ofert (0%). Albo chcą wypchać złom z magazynu
    > albo w cenie towaru zawarte są te 0% raty.

    Ależ są takie oferty.
    W zeszłym roku remont robiłem na ratach 0%.
    3 x 0%, 6 x 0% albo 10 x 0%.
    Towar wybieram dowolny z marketów budowlanych, rezygnuję z ubezpieczenia i mam
    czyste 0%.
    Ostatnią taka ratę 0% spłacę w lipcu.

  • 6. Data: 2006-02-21 19:57:57
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message
    | Często najlepszą formą jest debet w koncie.

    Darek ma racje!
    Najprawdopodobniej bardziej oplaca Ci sie debet w rachunku (bo
    placisz odsetki od mniejszego zadluzenia).
    Najlepiej zaplac karta kredytowa w dniu zakonczenia cyklu, zostanie
    rozliczona juz w kolejnym cyklu rozliczeniowym, po piecdziesieciu
    kilku dniach splac z debetu. Staraj sie utrzymac jak najmniejsze
    saldo zadluzenia rachunku placac za wszystkie normalne wydatki
    karta.
    O ile masz zdolnosc wystarczajaca na debet i karte. Ew. jesli
    dostaniesz nizszy limit na karcie, zaplac choc czesc karta, a
    reszte gotówka.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec