  • 11. Data: 2004-04-13 10:00:40
    Temat: Re: kredyt - marynarz
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    nie omieszkam sprawdzic kazdej z ofert, dzieki serdeczne za odzew, czekam na
    wiecej pomysłów.

  • 12. Data: 2004-04-13 12:05:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > czy zawod ma tu jakiekolwiek znaczenie ?

    Wydaje mi się, że może mieć, jeśli idzie o liczenie zdolności. Marynarz, to
    jednak nie jest pracownik administracji zatrudniony na umowę o pracę na czas
    nieokreślony.

    > skoki nie udzielaja kredytow (a przynajmniej nie powinni) dla osob "z
    ulicy"
    > trzeba byc czlonkiem i miec jakis tam staz

    Udzielają dla osób z ulicy, pod tym tylko warunkiem, że osoba ta przystąpi w
    poczet członków kasy i zwykle jeszcze jakiegoś stowarzyszenia (np.
    Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej ;]).

  • 13. Data: 2004-04-13 22:55:23
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Bart moore napisał:
    > nie omieszkam sprawdzic kazdej z ofert, dzieki serdeczne za odzew,
    > czekam na wiecej pomysłów.

    nie omieszkaj też na przyszłość wycinać zbędnych cytatów :>

    K.

  • 14. Data: 2004-04-13 23:19:06
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    <CIACH>
    ok
    thnx

  • 15. Data: 2004-04-14 23:45:59
    Od: "Bart moore" <b...@p...onet.pl>

    > Upewnij się że to oprocentowanie jest stałe i dotyczy całego okresu
    > kredytowania, a jeżeli jest zmienne to jakie są zasady zmian tego
    > oprocentowania.
    >
    > Bogdan B.

    jesli dobrze uslyszalem od pani konsultant to oprocentowanie jest
    aktualizowane raz na 6 miesiecy na podstawie wskaznika LIBOR (dobrze
    uslyszalem?)
    moze mi ktos dokladnie wytlumaczyc co to dokladnie libor i jak z jego
    zmianami na przestrzeni ostatnich lat, niestety ku swej wlasnej szkodzie,
    jesli mialem to na zajeciach to chyba sciagalem na kole :(, wyguglalem
    troche materialow, ale jesli mozna prosic wolałbym to poukladane od 1 osoby
    uslyszec.

    prowizja PTF od calosci kredytu to 1,5%
    koszty pozyczki hipotecznej to jeszcze wycena rzeczoznawcy (dostalem piekna
    liste z calego wojewodztwa, nawet polecono mi jakas zaprzyjazniona panią) -
    od 400 do 600 pln
    no i jeszcze jakis wypis z ksiegi wieczystej - 70 - 100 pln
    jesli jeszcze jakies koszta wyjda "w praniu" to nie omieszkam was
    poinformowac o tym.

    całość oferty wydaje mi sie dość dobra, chyba skorzystamy wlasnie z ptf.

  • 16. Data: 2004-04-20 18:39:40
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marcin Fijałkowski <f...@g...pl> wrote:
    > Zadzwon do Eurobanku.. wiem ze honoruja marynarzy..

    ROTFL!
    No cudnie Ci to wyszło :))

    Eurobank: Dzień dobry Eurobank! Co jeszcze możemy dla ciebie zrobić?
    Klient: Dzień dobry, ja w sprawie kredytu.
    EB: A ma pan zdolność kredytową?
    K: Nie, ale mam jednego marynarza.
    EB: A, to co innego. Marynarzy honorujemy. Tylko musi pan wykazać, że to
    pański marynarz.
    K: Nie ma problemu, mam go w metryce urodzenia.
    EB: A czy ma pan pokrycie na niego?
    K: Tak oczywiście, mogę pokazać kontrakty z armatorami...

    BP, NMSP :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm