  • 11. Data: 2006-07-27 12:53:01
    Temat: Re: kredyt na DG
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Będzie dużo większy lokal to mam nadzieję, że i przychody wzrosną.
    > Wojtek
    "mam nadzieje" ???- dla banku to zdecydowanie za malo, dokladnie sobie
    policz czy bedzie wiecej, o ile i ewentualnie dlaczego prognoza moze sie nie
    sprawdzic,
    oraz co zrobisz jak jednak przychody nie wzrosna

    poza tym polecam zwrocic szczegolna uwage na zyski, a nie na przychody...

    pozdr.
    RobertS

  • 12. Data: 2006-07-27 14:22:27
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oraz co zrobisz jak jednak przychody nie wzrosna
    >
    > poza tym polecam zwrocic szczegolna uwage na zyski, a nie na przychody...

    Dzięki za rady.
    Specyfika tego biznesu polega na tym, że przy dużym lokalu bedzie inna
    docelowa grupa klientów (instytucje) więc obroty z pewnością wzrosną.
    Na to liczę. Wiem, że to może nie przemawiać do banku, bo oni raczej bazują
    na kalkulatorach. Ale może ktoś da się przekonać.
    Wojtek

  • 13. Data: 2006-07-27 14:41:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wojtaszek" <v...@i...pl> writes:

> [...]
    > Na to liczę. Wiem, że to może nie przemawiać do banku, bo oni raczej bazują
    > na kalkulatorach. Ale może ktoś da się przekonać.

    To chyba trzeba startowac do jakiegos kredytu "na rozkrecenie
    interesu". Ale co, gdzie i czy, to pojecia nie mam...

    MJ

  • 14. Data: 2006-07-28 08:45:04
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    > spróbuj może tutaj:
    >
    > "Deutsche Bank PBC, na mocy umowy z niemieckim bankiem KfW (Kreditanstalt
    > für Wiederaufbau) oraz przy wsparciu Komisji Europejskiej, rozpoczął
    > realizację projektu finansowania Małych i Średnich Przedsiębiorców (MSP)
    > ze słabiej rozwiniętych regionów kraju oraz tzw. start-upów (czyli firm
    > działających na rynku poniżej 2 lat).

    Dają, ale trzeba przez conajmniej rok być na książce przychodów i rozchodów
    (ryczałt nie wchodzi w grę).
    Czyli u nich muszę poczekać jeszcze kilka miesięcy, to wtedy będą chcieli ze
    mną rozmawiać.
    Dzięki
    Wojtek