  • Data: 2005-02-04 13:43:12
    Temat: kredyt odnawialny w Multibanku (długie)
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałem Wam opisać moją krótką bo zaledwie 7 dniową przygodę z Multibankiem. W
    raz żoną postanowiliśmy założyć sobie wspólne konto. Wybór padł na Multi.
    Dodatkowo chcieliśmy przenieść kredyt odnawialny który żona ma w swoim banku.
    Wybraliśmy się do placówki pod koniec stycznia, otwieramy konto. Oczywiście
    panienka nas obsługująca ani słowem nie zająknęła się, że jest promocja, konto
    rok za darmo w zestawach. Nie byłem co prawda zainteresowany bo nie miałem
    ochoty brać od nich KK, moja mi wystarcza, ale chyba powinna zaproponować.
    Mniejsza z tym. Pytam się o kredyt odnawialny. Wysokość taka sama jak była 5
    tys., co stanowiłoby ok. 80% miesięcznego wpływu na rachunek. I dowiadujemy
    się, że żeby przenieść linię kredytową musimy dostarczyć poza wnioskiem:
    historię z banku za 6 a najlepiej za 12 miesięcy i zaświadczenia z miejsca
    zatrudnienia. Trochę nas to zdziwiło ale mowie dobra, kobiecie coś się
    pokręciło. Następnego dnia dzwonię na Miltilinię i pytam się co i jak. Tu już
    wersja jest inna: możemy dostać nawet 20% więcej (nie chcę)i muszę dostarczyć:
    umowę kredytową z poprzedniego banku i 3 wyciągi, lub historię z poprzedniego
    banku lub opnię z poprzedniego banku. Zbieramy papiery i idziemy do innego CUF
    Multi. Mówię o co mi chodzi. Kobieta mówi potrzeba historię z poprzedniego
    banku. Ja jej na to dzwoniłem na Multilinię i mówili co innego. Pogadała z kimś
    obok i mówi: ok wystarczy umowa i wyciągi ale jeszcze potrzebne jest
    zaświadczenie o zatrudnieniu. Na pytanie czym się różni przeniesienie kredytu
    od jego przyznania od nowa nie potrafili niestety powiedzieć. Ręce nam opadły.
    Zamknęliśmy konto i wyszliśmy. I tak skończyła się nasza krótka przygoda z tym
    bankiem.
    Marek