  • 1. Data: 2003-09-19 14:30:46
    Temat: kredyty w KB24
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witam Wszystkich!
    Usmialem sie z KB. Udzielaja kredytu okazjonalnego. Cytuje:

    'Bank stosuje wszystkie formy zabezpieczenia kredytu. Osoby, które są
    klientami banku dłużej niż 6 miesięcy i chcą wziąć kredyt nie przekraczający
    5 tys. zł, mogą otrzymać kredyt zabezpieczony tylko wekslem in blanco. '

    Super bank! Tylko wekslem. Ufa swoim klientom. Fajnie, ze maja kase na
    finansowanie kolejnej superprodukcji polskiego kina. Filmowcom ufaja...

    Pablo

  • 2. Data: 2003-09-19 14:52:34
    Temat: Re: kredyty w KB24
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Super bank! Tylko wekslem. Ufa swoim klientom. Fajnie, ze maja kase na
    > finansowanie kolejnej superprodukcji polskiego kina. Filmowcom ufaja...

    Wyobraż sobie, że wszystkie te superprodukcje przyniosły zyck, czasami nawet
    bardzo duży. Z kolei wartość kredytów straconych udzielanych osobom
    indywidualnym jest zdaje się rzędu 15% a może i więcej (dane dotyczą całego
    sektora bankowego). No i masz odpowiedz dlzczego KB jest takie wredne.
    Tensor1

  • 3. Data: 2003-09-19 15:02:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > udzielanych osobom indywidualnym jest zdaje się rzędu 15% a może i
    > więcej (dane dotyczą całego sektora bankowego). No i masz odpowiedz

    Ekhem- chyba jednak nie ;)
    Zagiel, Stocznia Szczecinska, pozyczki dla kosciola, Daewoo FSo to tylko
    kilka wpadek KB. Kredyty indywidaulne to pryszcz. a przyklad Lukas Banku
    pokazuje, ze mozna niezle na nich zarobic (zeby nie wskazywac na Providenta)
    Zle kredytu to juz chyba 20 proc. calej akcji - ale to od sumy, a nie od
    kredytobiorcy licza.
    Moze sie troche polepszy bo w ramach wejscia do UE, NBP i Nadzor Bankowy
    maja zamiar troche pozmieniac warunki tworzenia rezerw obowiazkowych

  • 4. Data: 2003-09-19 19:10:51
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    całego
    > sektora bankowego). No i masz odpowiedz dlzczego KB jest takie wredne.

    chyba jestes chory - ZTCP tylko OiM było na +.
    a indywidualni to najlepsi kredytobiorcy, taki lukas na nich urusł.

  • 5. Data: 2003-09-24 17:22:15
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    Pablo wrote:

    > Super bank! Tylko wekslem. Ufa swoim klientom.

    Super bank. Tylko IN BLANCO. Kwote wstawiaja oni ? Tyle zer ile sie
    zmiesci, co ?
    ---

  • 6. Data: 2003-09-25 12:25:55
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Super bank. Tylko IN BLANCO. Kwote wstawiaja oni ? Tyle zer ile sie
    > zmiesci, co ?
    > ---

    No przeciez napisalem, ze mnie to smieszy ;)

    Pablo

  • 7. Data: 2003-09-29 17:37:13
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    Pablo wrote:

    > No przeciez napisalem, ze mnie to smieszy ;)

    Weksle to chyba biora z zasady tyle ze pisza na nich cos w stylu "do
    wysokosci kredytu plus kosztow (obslugi ?) ...
    Jakikolwiek limit musi byc sam o swoja umowe kredytowa bym sie nie
    zalozyl o zbyt wiele ze tak jest.
    ---
    Cz.