  • 11. Data: 2005-01-05 17:26:30
    Temat: Re: ksiazeczka oszczednosciowa PKOBP
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    mozesz zrobic przelew z ksiazeczki za 3 zeta bez wzgledu na kwote, te 1% to
    gdybys robil wypl-wplata

  • 12. Data: 2005-01-05 17:38:07
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Ty masz nieaktywne to się nie liczy :-) A tak w ogóle to nie wiadomo, czy to
    > Ty masz to konto, czy Twój Duch ;-)

    Duch nie moze miec, bo DO nie ma. Ani innego kwita.

    Bartol

  • 13. Data: 2005-01-05 17:38:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Duch nie moze miec, bo DO nie ma. Ani innego kwita.

    Tak uważasz? Przy obecnym poziomie techniki druku? Naiwniak ;-)))

  • 14. Data: 2005-01-05 18:22:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Tak uważasz? Przy obecnym poziomie techniki druku? Naiwniak ;-)))

    Oj, chodzilo mi o taki calkiem legalny.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-01-06 07:28:17
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > mozesz zrobic przelew z ksiazeczki za 3 zeta bez wzgledu na kwote, te 1%
    > gdybys robil wypl-wplata

    Przelew z ksiazeczki... no tak wlasnie chcialem. Ale co wpisac na blankiecie
    w pole nr konta wplacajacego??? Jaki jest nr konta ksiazeczki ??? Panie w
    banku powiedzialy ze nie da sie przelewu tylko jako wyplate i wplate
    gotowkowa a to kosztuje 1%

  • 16. Data: 2005-01-06 08:48:24
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Panie w banku powiedzialy ze nie da sie przelewu tylko
    > jako wyplate i wplate gotowkowa a to kosztuje 1%

    Mylą się. Parę lat temu moja mama likwidowała książeczkę i poszedł przelew
    do innego banku. Czyli da się. Pewnie trzeba złożyć dyspozycję, że środki
    zgromadzone na książeczce mają być przelane na konto xyz. Napisz sobie
    pisemko z taką dyspozycją w 2 egz. zanieś do banku.

  • 17. Data: 2005-01-06 17:26:18
    Od: maho <l...@g...com>

    Glenn wrote:
    [ciach]
    > Jak nie masz konta w PKO BP, to możesz wypłacić z książeczki po czym te
    > pieniądze wpłacic w PKO BP na konto w innym banku. W tym wypadku musisz
    > sprawdzic prowizję za wpłatę gotówkową w PKO BP na konto w innym banku
    > (prawdopodobnie bardzo wysoka.). Jak masz konto w PKO BP, to prosisz o
    > przelew z konta książeczki na konto osobiste (pewnie bezpłatny, bo to ten
    > sam bank) i później robisz przelew ze swojego ROR na konto w innym banku (w
    > PKO BP kosztuje to bodaj 3 PLN). Jak nie masz konta w PKO BP. to
    > najkorzystniej wypłacic z książeczki gotówką i tąż gotówkę wpłacić w
> [...]

    albo na poczcie, o ile się nie mylę to za tytuł przelewu "wpłata własna"
    nie jest pobierana prowizja. tyle że z poczty idzie chyba dość długo.

    pozdrav

    maHo

  • 18. Data: 2005-01-06 18:53:00
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > w pole nr konta wplacajacego??? Jaki jest nr konta ksiazeczki ??? Panie w
    > banku powiedzialy ze nie da sie przelewu tylko jako wyplate i wplate

    idzie idzie tylko to jest tak rzadko stosowane ze nie wszyscy o tym wiedza a
    jak to wypisac to sie nie martw bo Ci w banku powiedza jak to zrobic, nr
    konta ksiazeczki Ci nie jest potrzebny, upieraj sie bo inaczej Cie zleja

  • 19. Data: 2005-01-07 11:27:30
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > Dlaczego akurat mbank? Może autor wątku ma już jakiś ROR

    Ma - w mbanku, przecież napisał w inicjalnym poście że chce pieniądze
    stransferować właśnie tam.