  • 11. Data: 2008-06-29 13:03:44
    Temat: Re: kto wyda dodatkowa karte SZYBKO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Satchu S." g468s2$1mb$...@i...gazeta.pl

    > będę mógł kartę dodatkową wyrobić podając jedynie imię i nazwisko osoby docelowej?

    Chyba można komuś dać swoją kartę. :) I tak w sklepach nikt nie sprawdza nazwiska.
    Na debetówce z Polbanku prawie nie widać nazwiska. :)

    Oczywiście w wolnej chwili można wyrobić kartę z poprawnym nazwiskiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-06-29 20:56:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Konrad N>S> pisze:

    > wyrobić na żonę, bo ją mam "pod ręką", a dać kochance, z którą nie mogę
    > iść do oddziału a dla której miała być karta.
    >
    > bazie na karcie kobiece imię? - będzie!

    Na wyrobionej od reki karcie niespersonalizowanej ( KK Eurobank) beda
    tylko cyfry.

  • 13. Data: 2008-06-29 21:19:38
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    napisał w wiadomości news:g4864r$9bc$1@achot.icm.edu.pl...

    > Chyba można komuś dać swoją kartę. :) I tak w sklepach nikt nie sprawdza
    > nazwiska.
    > Na debetówce z Polbanku prawie nie widać nazwiska. :)

    już o tym myślałem:

  • 14. Data: 2008-06-29 23:01:49
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poczytaj opisy - roznia sie limitami - nie wszystkie przyjma jednorazowo
    > tysiac zl - moze byc koniecznosc przelewania uzupelnienia wkladu.
    > Trzeba tez podzwonic po oddzialach, bo pisano, ze czasem nie maja.

    sprawdziłem na razie tylko ing.

    warunek "możlwiość wypłaty w bankomatach" dają "podarunkowa" i "podróżnik", obie
    maestro.

    i z tych dwóch podarować mogę tylko podarunkową. szkoda, bo podróżnika można
    wyposażyć w napis/nadruk imienia i nazwiska, ale nie można jej podarować osobie,
    nad którą nie pełni się opieki (prawnie).

    nie ma limitu wpłaty, można ją zasilić dowolną kwotą.

  • 15. Data: 2008-06-30 12:09:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konrad N>S>" g48u9t$80h$...@o...icpnet.pl

    > wyrobić na żonę, bo ją mam "pod ręką", a dać kochance, z którą nie mogę iść do
    > oddziału a dla której miała być karta.

    > bazie na karcie kobiece imię? - będzie!

    Nie... No... Znowu o polityce...

    I co z tego, że Rokita ma żeńskie imię a swoją żonę (swoje najlepsze,
    największe dobro!! -- jak zauważył pewien Radek) oddał Kaczyńskiemu? ;)

    -=-

    W PeKaO kasjerki miały (może nadal mają) na podglądzie to i owo,
    dzięki czemu mogły wyłapywać nieupoważnione użycia IKM. :) Na
    przykład miały datę urodzenia, dzięki czemu starzec nie mógł
    posłużyć się kartą człowieka młodego i na odwrót. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'