  • 1. Data: 2009-09-25 13:10:33
    Temat: leszcze krzyczą ałuuuuuuuuuu
    Od: Julian Zenon Krawatowskie <z...@i...poczta.fm>

    Zobaczcie co sie dzieje. A tak naganiali ;)
    to jest dopiero jazda. Ze niby chinczyk w tle, ze niby to i tamto ;)

    --
    Inwestowanie jest sztuką

  • 2. Data: 2009-09-25 13:52:06
    Temat: Re: leszcze krzyczą ałuuuuuuuuuu
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Zobaczcie co sie dzieje. A tak naganiali ;)
    > to jest dopiero jazda. Ze niby chinczyk w tle, ze niby to i tamto ;)

    A mozesz napisac o co ci chodzi? Bo chyba nie nazywasz jazda spadkow na
    WIG20 o 50 punktow.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 3. Data: 2009-09-25 14:02:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Julian Zenon Krawatowskie"
    <z...@i...po
    czta.fm> wrote in
    message news:h9ifkq$5rr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Zobaczcie co sie dzieje. A tak naganiali ;)
    > to jest dopiero jazda. Ze niby chinczyk w tle, ze niby to i tamto ;)

    polecam zamknać lupe na wykresie...

    george

  • 4. Data: 2009-09-25 14:31:14
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > A mozesz napisac o co ci chodzi? Bo chyba nie nazywasz jazda spadkow na
    > WIG20 o 50 punktow.

    Ze 50 pkt to mało ważne, istotne jest to, że na wielu instrumentach poszły
    sygnały sprzedaży.
    Pierwsze sygnały na gpw, ropa, złoto, DJ, SP500.

    Arch

  • 5. Data: 2009-09-25 14:37:07
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Archangell wrote:

    > Ze 50 pkt to mało ważne, istotne jest to, że na wielu instrumentach poszły
    > sygnały sprzedaży.
    > Pierwsze sygnały na gpw, ropa, złoto, DJ, SP500.
    >
    > Arch

    Można zmienić pozycję, czy trzeba zostać z L i tracić?

  • 6. Data: 2009-09-25 15:54:41
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 25 Wrz, 15:10, Julian Zenon Krawatowskie <zkrawat123O45P1-z-adresu-
    usun-cy...@i-inne-znaki.poczta.fm> wrote:
    > Zobaczcie co sie dzieje. A tak naganiali ;)
    > to jest dopiero jazda. Ze niby chinczyk w tle, ze niby to i tamto ;)
    >
    > --
    > Inwestowanie jest sztuką

    Normalnie masakra, parkiet spłynął krwią.

    ps. nie nadużywałbym na twoim miejscu słowa leszcz

  • 7. Data: 2009-09-25 16:16:07
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Julian Zenon Krawatowskie <zkrawat123O45P1-z-adresu-usun-cyfry@i-inne-
    znaki.poczta.fm> napisał(a):

    > Zobaczcie co sie dzieje. A tak naganiali ;)
    > to jest dopiero jazda. Ze niby chinczyk w tle, ze niby to i tamto ;)

    Od kiedy leszcze kupują Au?

    kc

  • 8. Data: 2009-09-25 17:00:35
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Można zmienić pozycję, czy trzeba zostać z L i tracić?

    A skąd wiesz, że stracisz na L ;-) W przyszłym tygodniu może się okazać, że
    zyskasz. Koniec miesiąca może być window dressing.

  • 9. Data: 2009-09-25 19:42:56
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    > Pierwsze sygna?y na gpw, ropa, z?oto, DJ, SP500.

    obywatele, wiecej opanowania.

    Z.

  • 10. Data: 2009-09-25 20:33:57
    Od: macieks <m...@g...com>

    Wykres świecowy, układ dzienny FW20.
    Już nie mogę się doczekać przyszłego tygodnia, co wyjdzie z kombinacji
    trzech ostatnich "krzyżyków" :)