  • 11. Data: 2009-03-03 22:42:01
    Temat: Re: list otwarty do bykow
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Pester"

    > Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.

    Takich cwaniaków nie ma.

  • 12. Data: 2009-03-03 23:15:04
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ja i tak niczym nie ryzykuje....wiec nie martw sie o mnie zbytnio.
    >
    > Pester

    przecież wiem... z racji swojej pokrętnej umiejętności czytania między
    wierszami, no i oczywiście ze znajomości twoich poprzednich nicków znam twoją
    historię... ale pisałem tak ogólnie, trochę też na bazie swoich doświadczeń...
    ilekroc się poczułem zbyt pewnie to zazwyczaj dostawałem klapsa... to jest
    giełda i wszelkie logiczne i zdroworozsądkowe rozumowania zazwyczaj tutaj
    zawodzą...

  • 13. Data: 2009-03-03 23:53:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Pester"

    > Takich cwaniaków nie ma.

    skippy, ale pester sie nie bawi na gieldzie ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 14. Data: 2009-03-04 12:33:53
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "ati" <a...@a...pl> wrote in message
    > ..... list otwarty.
    >
    > Drogie Byczki. Dośc już tego srania w bambus.
    >
    > Od jutra robimy Wam z dooopy pasztet mazowiecki.
    >
    > podpisano.
    > Wesołe Misie z Giepewu.
    \
    Jak ci idzie z tym pasztetem ?....Bo cos czuje, ze juz lezysz na stole
    gotowy do spozycia....

  • 15. Data: 2009-03-04 15:56:11
    Od: "ati" <a...@a...pl>

    > Jak ci idzie z tym pasztetem ?....Bo cos czuje, ze juz lezysz na stole
    > gotowy do spozycia....

    Jeden mis z grupa bykow nie mial szans, a coz dopiero z calym stadem :( Przy
    1590 wpadne z kolegami.

    Wesoly Mis z Giepewu

  • 16. Data: 2009-03-04 19:17:34
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > skippy, ale pester sie nie bawi na gieldzie ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Pisałem ogólnie:)))
    Każdy czyms ryzykuje.