  • 1. Data: 2005-12-13 23:29:32
    Temat: logowanie inteligo
    Od: "nemo" <nby@o2_ciach_.pl>

    Witam
    czy inteligo ma teraz jakies problemy z logowaniem przez www?? moglby ktos
    sprwadzic na swoim koncie. Z gory wielkie dzieki

    --

    nemo

  • 2. Data: 2005-12-13 23:41:14
    Temat: Re: logowanie inteligo
    Od: LM <p...@n...sig>

    nemo pisze 14-12-2005 00:29:

    >Witam
    >czy inteligo ma teraz jakies problemy z logowaniem przez www?? moglby ktos
    >sprwadzic na swoim koncie. Z gory wielkie dzieki

    SOA#1

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2005-12-13 23:51:30
    Od: "nemo" <nby@o2_ciach_.pl>

    Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

    > SOA#1
    ??? ke...

  • 4. Data: 2005-12-13 23:54:06
    Od: "gozdzik" <g...@y...com>

    Użytkownik "nemo" <nby@o2_ciach_.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LM" <p...@n...sig> napisał w wiadomości

    > ??? ke...

    Maja przerwy techniczne w nocy , chyba codziennie.

    gozdzik

  • 5. Data: 2005-12-14 00:07:50
    Od: LM <p...@n...sig>

    nemo pisze 14-12-2005 00:51:

    >??? ke...

    To skrót od Standardowa Odpowiedź Admina nr 1 czyli "U mnie działa".
    Zalogowałem sie, pokazały mi się stany moich rachunków. Podejrzewam
    natomiast, że nie dałoby się zrobić przelewu (przerwa techniczna
    teoretycznie od 0.00 do 1.00, w praktyce z reguły ok. 2.00 jeszcze się
    nie da. Przez telefon o tej porze po podaniu identyfikatora i hasła
    łączy od razu z konsultantem)

    Ps. Wycinaj sig przedpiścy.

    --

    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 6. Data: 2005-12-15 07:55:03
    Od: Mlody Book <m...@g...pl>

    LM napisał(a):

> [...]
    > teoretycznie od 0.00 do 1.00, w praktyce z reguły ok. 2.00 jeszcze się
    > nie da. Przez telefon o tej porze po podaniu identyfikatora i hasła

    Jeżeli się logujesz, to i standardowy przelew możesz zrobić tak jak i
    kartą zapłacić. Nie obsługiwany jest jedynie debet i kredyt oraz
    przelewy do ZUS i US.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 7. Data: 2005-12-16 22:56:55
    Od: LM <p...@n...sig>

    Mlody Book pisze 15-12-2005 08:55:

    >Jeżeli się logujesz, to i standardowy przelew możesz zrobić tak jak i
    >kartą zapłacić. Nie obsługiwany jest jedynie debet i kredyt oraz
    >przelewy do ZUS i US.

    Właśnie standardowego przelewu nie udało mi się kiedyś zrobić w czasie
    przerwy technologicznej - jedyne, co mogłem zrobić, to sprawdzić stan
    rachunku (czyli obejrzeć tą stronę, która wyświetla się po zalogowaniu),
    przy próbie przejścia gdziekolwiek, pojawiał się komunikat o
    niemożliwości wykonania. A przelewów na ZUS i US z tego konta nie robię,
    więc to nie było to.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk