  • 11. Data: 2010-10-24 10:12:18
    Temat: Re: lokata 1-dniowa w mbanku
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotawy" <jakbysiedalo@[usunc_najlepiej_to]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:i9virm$947$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > dopisane odsetki staja sie kapitalem. mbank potraci podatek tylko z
    > odsetek od odsetek :)
    >
    > czyli nie martw sie.
    >
    > createmodeon

    no tak, ale jaki sens ma taka lokata ?

  • 12. Data: 2010-10-24 19:33:19
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Prawda. I greckiemu funduszowi gwarancyjnemu.

    No właśnie, a tam kwota gwarantowana jakby wyższa niż w PL. Póki drahm nie
    drukują, jest w miarę bezpiecznie ;-)

    --
    AS

  • 13. Data: 2010-10-25 06:47:49
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zlotawy" <jakbysiedalo@[usunc_najlepiej_to]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9virm$947$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci
    >

    > dopisane odsetki staja sie kapitalem. mbank potraci podatek tylko z
    > odsetek od odsetek :)
    >
    > czyli nie martw sie.
    >
    > createmodeon

    to jaki sens jest takiej lokaty skoro i tak podatek jest potrącany ?

  • 14. Data: 2010-10-25 07:20:19
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-10-25 08:47, tomek pisze:

    > to jaki sens jest takiej lokaty skoro i tak podatek jest potrącany ?

    Podatek nie jest potrącany z otrzymanych odsetek na lokacie
    jednodniowej, a z odsetek otrzymanych na eMax Plus. Gdyby eMax Plus nie
    był oprocentowany, to byś nie zapłacił wtedy w ogóle podatku. A dzięki
    temu, ze jest oprocentowany otrzymujesz niejako bonus do lokaty, od
    którego płacisz podatek.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 15. Data: 2010-10-25 07:30:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info> napisał w wiadomości

> [...]
    > oprocentowany, to byś nie zapłacił wtedy w ogóle podatku. A dzięki temu,
    > ze jest oprocentowany otrzymujesz niejako bonus do lokaty, od którego

    Niekoniecznie zapłacisz podatek - jeżeli tylko odsetki od odsetek będą
    niewielkie.

    --
    marfi

  • 16. Data: 2010-10-25 09:24:11
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-10-25 09:30, marfi pisze:

    > Niekoniecznie zapłacisz podatek - jeżeli tylko odsetki od odsetek będą
    > niewielkie.

    Oczywiście, na tej samej zasadzie co właśnie lokaty jednodniowe, z tym
    że tu kapitalizacja jest miesięczna.