  • 31. Data: 2009-04-04 11:25:20
    Temat: Re: lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr7fp7$a7$1@inews.gazeta.pl...

    > zmienilem oprocentowanie na 16 % wiec nie wiem czy jest sens.

    Zawsze jest sens, o ile ktoś ma łeb na karku. To potencjalne źródło tanich
    lub darmowych środków. Naturalnie jeżli ktoś widzącpieniądzeod razu musi je
    wydać albo przepić nie ma to sensu.

    > A przy podwajaniu limitu sprawdza sie zdolnosc kredytowa a przy
    > poczatkach DG to jestem bez szans, pisalem jakis czas temu o probie
    > przeniesienia do mille - niestety system nie ma dla pana oferty prosze
    > udac
    > sie do oddzialu (tylko po co dla osobistego ponizenia ? :) )

    Mille miało poważne problemy, ale chyba się z nich wykaraskało. Jak tam
    chcesz, ja uważam, że złożenie wniosku w oddziale nie zaszkodzi, przy
    przeniesieniu do 25k nigdy w Mille nie było badania zdolności kredyytowej,
    chyba że nowa moda nastała. "Podwojenie limitu" pisałem w znaczeniu:
    otrzymasz nową kartę Mille, zostawisz sobie także tę mBanku co masz.

  • 32. Data: 2009-04-04 11:31:00
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > chyba że nowa moda nastała. "Podwojenie limitu" pisałem w znaczeniu:
    > otrzymasz nową kartę Mille, zostawisz sobie także tę mBanku co masz.

    nie wypowiedza mi umowy jezeli nie dorecze im potwierdzenia rezygnacji z karty ?

  • 33. Data: 2009-04-04 11:51:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:gr7gdk$3ia$1@inews.gazeta.pl...

    > nie wypowiedza mi umowy jezeli nie dorecze im potwierdzenia rezygnacji z
    > karty ?

    Ja mogę pisać o sytuacji przeszłej, sytuację bieżącą musisz sam zbadać.
    Mille nawet nie wymagało zadeklarowania, że się przenoszoną KK zamknie,nie
    wymagało także deklarowania źródła i wysokości dochodów. ING natomiast
    wymagało, potem przysyłało papierową pocztą przypomnienia, potem zadzwoniło
    raz wyznaczając termin i drugi raz. Za drugim razem powiedziałem, że starej
    karty nie zamierzam zamknąć i jak to bankowi przeszkadza to proszę bardzo,
    mogą zastrzec swoja kartę. To był ostatni kontakt ze strony ING w tej
    sprawie, a było to ze 2 latka temu. Obie karty mam do dziś, mam też 3 inne
    KK ING, w tym dwie wyrabiane po tej, o której pisałem wcześniej.

    Wniosek: nie wypowiedzą, a nawet jeśli to co z tego? Chyba tak od razu
    całego limitu bezpowrotnie nie zużyjesz, jakieś przepływy finansowe
    wykazujesz?

  • 34. Data: 2009-04-04 11:59:00
    Od: " " <n...@g...pl>

> [...]
    > sprawie, a było to ze 2 latka temu. Obie karty mam do dziś, mam też 3 inne
    > KK ING, w tym dwie wyrabiane po tej, o której pisałem wcześniej.

    ok sprobu(ó?)je dzieki za rady

    > Wniosek: nie wypowiedzą, a nawet jeśli to co z tego? Chyba tak od razu
    > całego limitu bezpowrotnie nie zużyjesz, jakieś przepływy finansowe
    > wykazujesz?

    wykazuje wykazuje tylko z dnia na dzien nie chce byc zaskoczony.

  • 35. Data: 2009-04-05 13:13:47
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 4 Kwi, 08:44, "autor"
    <n...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > co spowodowalo podwyzszenie pozyczki o prawie 4 stowy. No i nie podoba mi sie
    > ze pinda ma przylazic 39 razy, a w zaden sposob nie potrafie pojac jak to niby
    > ma byc bezpieczniejsze dla providenta od opcji przelew.
    >
    > Moge jeszcze (do 10 dni) czyli -max chce to zrobic wtorek/sroda- zrezygnowac z
    > pozyczki. Oferuje wiec grupowiczowi ktory bawi sie w lokaty
    > 'Lokate' 4 miesieczna na kwote 1100 zl oprocentowana 15% w stosunku tych 4
    > miesiecy. Czyli za 1100 otrzyma 1265. Spłace to na 90 % wczesniej, ale
    > oczywiscie 15% ma gwarantowane chocbym splacil dnia nastepnego.

    chodź na kokosa :) http://kredyty.name/kalkulator_kredytow.php
    jak już będziesz to podeślij numer aukcji na priva - spróbuję pomóc

    --
    plusz