    From: "Przemek" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: lokata trzy zyski - BPH
    Date: Sun, 25 Feb 2007 13:48:52 +0100

    Witam,
    Chcialbym ulokowac w jakis sposob czesc gotowki w postaci USD. Zastanawiam
    sie nad "Lokata trzy zyski" ktora zaproponowano mi w BPH.
    http://www.inwestycje.bph.pl/

    w skrocie, moj zysk ma zalezec od:
    - koszyka indeksow swiatowych rynkow akcji - S&P 500 (USA),
    DJ Eurostoxx 50 (Europa), Nikkei 225 (Japonia), HSCEI (Chiny)
    - koszyka indeksow nieruchomosci europejskich - EPRA (Europa),
    EPEU (Europa z wylaczeniem Wielkiej Brytanii),
    - inwestycji w zmiany kurs walut EUR/PLN

    Z opowiadan pracownika banku i strony www wyglada to ciekawie i obiecujaco.
    Chcialbym sie Was zapytac jaka jest Wasza opinia co do tego typu sposobu
    inwestycji gotowki?

    Produkt ten oferowany jest przez BPH. Po polaczeniu BPH z PEKAO kto bedzie
    zarzadzal tymi lokatami? Nie mam doswiadczenia z PEKAO; czego sie mozna
    spodziewac? Pogorszenia czy polepszenia jakosci obslugi dotychczasowych
    klientow BPH? Placowka BPH ktorej jestem klientem jest przeznaczona do
    sprzedazy PEKAO.

    z gory dziekuje za komentarze

    Pozdrawiam

    Przemek