  • 11. Data: 2012-12-14 11:39:44
    Temat: Re: lokaty SYNC w dół
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > nie ma idealnego banku, bo bank chce zarobić
    > w marketach to samo w jednym taniej to, w drugim tamto

    jasne, że tak
    zwracam jedynie uwage, że dla "wiśniobiorców" trzymanie tam 10 tysi na
    2% mniejszy procent ma sens jedynie gdy miesieczne zakupy w internecie
    przekraczaja, zaokrąglając, 300zł :)

  • 12. Data: 2012-12-14 12:02:01
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-14 11:39, MarcinK napisał(a):

> [...]
    procent ma sens jedynie gdy miesieczne zakupy w internecie przekraczaja,

    Nie chce mi się liczyć co jest "lepsze" - chyba wystarczy średnie
    saldo 1500 zł na nieoprocentowanym RORze i już cashback ma działać.
    Wpłacić 30 tys. na jedną noc, albo trzymać >1500 zł na stałe.

    --
    TrzyLinie

  • 13. Data: 2012-12-14 12:48:08
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 12:02:01 +0100, TrzyLinie napisał(a):

    > Wpłacić 30 tys. na jedną noc

    Obawiam się, że to zadziała tylko w dwudziestodniowe miesiące.

    AK

  • 14. Data: 2012-12-14 13:41:17
    Od: MarcinK <m...@g...pl>

    > Nie chce mi się liczyć co jest "lepsze" - chyba wystarczy średnie
    > saldo 1500 zł na nieoprocentowanym RORze i już cashback ma działać.
    > Wpłacić 30 tys. na jedną noc, albo trzymać >1500 zł na stałe.

    zgadza sie - 1500 na ROR bedzie lepsze, strata do zaakceptowania gdy
    zakupy powyżej 120-150zł

  • 15. Data: 2012-12-14 13:49:26
    Od: "marek.h" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2012 13:41:17 UTC+1 użytkownik MarcinK napisał:

    > zgadza sie - 1500 na ROR bedzie lepsze, strata do zaakceptowania gdy
    >
    > zakupy powyżej 120-150zł

    Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby
    średnia m-czna wyszła 1500zł.

  • 16. Data: 2012-12-14 14:11:24
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Dec 2012 04:49:26 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby
    średnia m-czna wyszła 1500zł.

    Trzeba będzie po prostu przelewać sobie "wynagrodzenie" z firmowego.
    Ciekawe, czy przy 0,01 zł trafi ich szlag, czy jeszcze nie :)

    AK

  • 17. Data: 2012-12-14 14:22:26
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-12-14 14:11, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Trzeba będzie po prostu przelewać sobie "wynagrodzenie" z firmowego.
    > Ciekawe, czy przy 0,01 zł trafi ich szlag, czy jeszcze nie :)

    No, to jest ciekawe pytanie :) Z firmowego? A może tylko odpowiedni
    tytuł wystarczy i aby z zewnętrznego? Będzie zabawa, namawiam do testów
    i dzielenia się rezultatami :)

    --
    TrzyLinie

  • 18. Data: 2012-12-14 14:42:34
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu piątek, 14 grudnia 2012 14:22:26 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

    coby średnia m-czna wyszła 1500zł.

    > No, to jest ciekawe pytanie :) Z firmowego? A może tylko odpowiedni
    >
    > tytuł wystarczy i aby z zewnętrznego? Będzie zabawa, namawiam do testów
    >
    > i dzielenia się rezultatami :)

    Cholera, przelew z firmowego w mbanku to 1 pln ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 19. Data: 2012-12-14 18:14:43
    Od: gral <n...@e...pl>

    marek.h napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby
    średnia m-czna wyszła 1500zł.

    przecież wystarczy tam pchnąć wynagrodzenie (i od razu po przybyciu
    wypchnąć)

  • 20. Data: 2012-12-14 18:39:57
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 14.12.2012 o 14:11 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:

    > Trzeba będzie po prostu przelewać sobie "wynagrodzenie" z firmowego.
    > Ciekawe, czy przy 0,01 zł trafi ich szlag, czy jeszcze nie :)

    Też mam nadzieję, że przelew z firmowego wystarczy, może dodatkowo ze
    słowem-kluczem "wynagrodzenie" :)

    Zadałem pytanie na chat'cie, tj. czy wystarczy przelew z konta firmowego i
    otrzymałem odpowiedź:
    "Musi być to jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia."
    A co to "jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia" niestety nie udało już
    mi się dowiedzieć.

    [sas]