  • 1. Data: 2004-10-30 13:04:58
    Temat: lukas off
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Szanowni Państwo!

    Serdecznie przepraszamy, ale ze względów na problemy techniczne, dostęp do
    e-banku jest w tej chwili niemożliwy.

    Prosimy o kontakt z LUKASlinią pod numerem 0 801 33 00 00.

    Zespół Lukas Bank

  • 2. Data: 2004-10-30 13:13:09
    Temat: Re: lukas off
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    ... napisał(a):
    > Szanowni Państwo!
    >

    > Serdecznie przepraszamy, ale ze względów na problemy techniczne, dostęp do
    > e-banku jest w tej chwili niemożliwy.

    "Problemy techniczne" - hihihihi.
    Ciekawe co/czy napiszą na głównej stronie...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-10-30 13:29:45
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    ... wrote:

> [...]
    > dostęp do e-banku jest w tej chwili niemożliwy.
    > Prosimy o kontakt z LUKASlinią pod numerem 0 801 33 00 00.

    Robercie, co takiego im powiedziałeś że aż tak się porobiło ?
    ;-)

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-10-30 17:18:02
    Od: "Olek" <a...@p...onet.pl>

    > Serdecznie przepraszamy, ale ze względów na problemy techniczne, dostęp do
    > e-banku jest w tej chwili niemożliwy.

    Czyzby to wynik, tej luki o ktorej bylo kilka postow nizej?
    Pieknie :-/

    Pozdrowienia,
    Olek

  • 5. Data: 2004-10-30 17:48:05
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cm07gk$kua$...@a...news.tpi.pl,
    Bogdan B. b...@w...pl:

    > Robercie, co takiego im powiedziałeś że aż tak się porobiło ?
    > ;-)

    Wlasnie powiedzialem im, ze maja natychmiast wylaczyc system :-)

    (po uzyskaniu przelaczenia do odpowiednio wysokiej instancji)

    To jest bank, ktory slucha swoich klientow :)))

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-10-30 18:24:58
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    yayco wrote:

    > Tak powinno być w każdym banku!

    Czy w każdym to nie wiem, ale VWbank direct ma AFAIK ten sam system
    transakcyjny co Lukas. Chciałem ustawić przelewy na wtorek, a tu takie coś:
    http://www.vwbankdirect.pl/indexobsluga_online.html
    "Internetowa obsługa rachunków będzie dostępna od godz. 23:00"
    Czy to planowane było (w Aktualnościach nic nie znalazłem), czy mnie się
    systemy prawidłowo kojarzą?

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2004-10-30 18:28:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-30 19:48, kiedy RobertSA napisał(a) co
    następuje:

    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****
    **** ****
    **** yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 8. Data: 2004-10-30 20:16:04
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > "Problemy techniczne" - hihihihi.
    > Ciekawe co/czy napiszą na głównej stronie...

    Skoro tak brzydko klamią, to może jednak trzeba było napuścić na nich
    Wybiórczą/TVN/RMF i co tam jeszcze się da ;-) ?

  • 9. Data: 2004-10-30 20:22:44
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    RobertSA wrote:

    > Wlasnie powiedzialem im, ze maja natychmiast wylaczyc system :-)

    Czy zdajesz sobie sprawę, że może Cię odwiedzić tłum rozjuszonych
    klientow Lukasa (i może też VW) ;-))

  • 10. Data: 2004-10-30 20:31:19
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cm0t4f$5vt$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Czy zdajesz sobie sprawę, że może Cię odwiedzić tłum rozjuszonych
    > klientow Lukasa (i może też VW) ;-))

    Do zamkniecia VW sie nie przyznaje ;-)

    A Lukas juz dziala i wyglada na to, ze usuneli luke. Dosc sprawnie sobie
    poradzili.

    --
    Robert