  • 1. Data: 2010-11-30 11:24:17
    Temat: [m*banki] A jednak się nie udało :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    NIestety przelewy mbank->Multi _NIE_ wykonał się od razu.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2010-11-30 11:49:05
    Temat: Re: [m*banki] A jednak się nie udało :)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > NIestety przelewy mbank->Multi _NIE_ wykonał się od razu.

    Wczoraj wykonywały się od razu. Działało dobrze zarówno rano jak i po
    południu.

  • 3. Data: 2010-11-30 11:55:36
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:8...@a...kjonca...

    > Wczoraj wykonywały się od razu. Działało dobrze zarówno rano jak i po
    > południu.

    U mnie przelew mbank -> multi wykonał się szybko (ale nie od razu)
    Multi -> mBank wisi od ok pół godziny.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/
    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.

  • 4. Data: 2010-11-30 12:48:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > U mnie przelew mbank -> multi wykonał się szybko (ale nie od razu)
    > Multi -> mBank wisi od ok pół godziny.
    >
    > KJ

    a mnie i wczoraj i dzisiaj ww. przelewy (w obie strony) działały
    on-line, cudo ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-11-30 13:00:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > a mnie i wczoraj i dzisiaj ww. przelewy (w obie strony) działały
    > on-line, cudo ;-)

    U mnie też już online. Pewnie jakiś chwilowy zwis.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill