  • 11. Data: 2021-06-25 09:26:08
    Temat: Re: mB - KK Mastercard World Intnsive
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    > Choć w sumie to jak masz konto w mBąku z regularnym wpływem to rozróżnienie "klik"
    a analityk będzie tylko takie, że z analitykiem dłużej potrwa - a dokumentów
    dochodowych rzeczywiście możesz nie musieć dosyłać.

    Parę razy w mB brałem KK i zamykałem. Problemu nie było.

    > Hmm, to w takim razie dlaczego akurat mc world intensive?

    Moją uwagę zwróciło ubezpieczenie zakupów internetowych. A realnie ono
    może być bardziej przydatne niż ubezpieczenie podróżne. Chociaż muszę
    przeczytać OWU przed wzięciem karty, zeby się nie okazało, że to tak
    dobre ubezpieczenie z którego nie da się skorzystać.

    > Rozumiem, że mkonto intensive masz?
    > Wg mnie szkoda tych 50zł za wydanie.
    > Aha, i pamiętaj, żeby od razu brać duży limit - w mBąku zwiększenie limitu jest
    płatne procentowo od sumy zwiększenia!

    Zaletą mB jest łatwość zamknięcia karty w serwisie transakcyjnym i można
    wziąć nową.

    > Ale nawet zwykłe KK visa i mc mają limity do 20k, za wydanie 30zł - a dla MC jest
    teraz promo z darmowym wydaniem i jeszcze można dostać stówę na aledrogo - a do
    zwolnienia trzeba wydać 12k, a nie 30k.

    Chodzi o tę promocję?
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredyt
    owe/kk-z-bonem-do-allegro/
    To niestety nie mam machiny czasu: "Złóż wniosek o kartę kredytową
    Mastercard Standard w okresie od 24.03.2021 do 16.06.2021 r."

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 12. Data: 2021-06-25 12:37:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 25 czerwca 2021 o 09:26:16 UTC+2 Zdzichu500 napisał(a):
> [...]
    dochodowych rzeczywiście możesz nie musieć dosyłać.
    > Parę razy w mB brałem KK i zamykałem. Problemu nie było.

    A nadal trzeba czekać 3 miesiące na zamknięcie?

    płatne procentowo od sumy zwiększenia!
    > Zaletą mB jest łatwość zamknięcia karty w serwisie transakcyjnym i można
    > wziąć nową.

    Pewnie tak, ale limit zwiększyć łatwiej.
    No i żeby wziąć większy limit na nowej karcie - i nie czekać 3 miesięcy (a
    przynajmniej miesiąca) bez karty - trzeba mieć sporo większą zdolność.
    A da się mieć w mBąku więcej niż jedną KK na raz?

> [...]
    > To niestety nie mam machiny czasu: "Złóż wniosek o kartę kredytową
    > Mastercard Standard w okresie od 24.03.2021 do 16.06.2021 r."

    O łobuzy, a piszą, że "promocja trwa do 30 lipca". Za to powinien ich UOKiK pogromić.
    Cóż, te promo się powtarzają. A że lepiej mieć 100zł niż nie mieć 30 - to może warto
    poczekać.
    Oczywiście trzeba sprawdzić, czy nie ma warunków wejścia - np. bycie "nowym
    klientem".

  • 13. Data: 2021-06-30 21:45:06
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

> [...]
    przynajmniej miesiąca) bez karty - trzeba mieć sporo większą zdolność.
    > A da się mieć w mBąku więcej niż jedną KK na raz?

    KK nie jest mi niezbędna do przeżycia. Mogę przez 3 miesiące płacić
    debetówką - jak za starych czasów.
    Zwłaszcza, że debetowa MasterCard Gold w mB też ma ubezpieczenie:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-do-konta-mastercard-gold-paypass/

> [...]
    warto poczekać.
    > Oczywiście trzeba sprawdzić, czy nie ma warunków wejścia - np. bycie "nowym

    Chociaż w sumie jak mieli taką promocję to dużo prawdopodobieństwo, że
    znowu coś podobnego zrobią. Można poczekać.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 14. Data: 2021-07-06 21:09:34
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    witam

> [...]
    warto poczekać.
    > Oczywiście trzeba sprawdzić, czy nie ma warunków wejścia - np. bycie "nowym

    Zrobili nową promocję:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredyt
    owe/kk-z-prezentem/

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 15. Data: 2021-07-06 21:45:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 lipca 2021 o 21:09:37 UTC+2 Zdzichu500 napisał(a):
    > witam
    > Zrobili nową promocję:
    > https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-kredyt
    owe/kk-z-prezentem/

    No popatrz, w sam raz dla Ciebie, chyba czytają p.b.b., bo zaraz następnego dnia
    zrobili ;>
    I to jeszcze 3 karty do wyboru, akurat te, nad którymi się zastanawiałeś - hehe, choć
    tutaj to jak z mBąkiem, może w końcu wyjść "osiołkowi z żłoby dano" i będziesz teraz
    musiał wybierać - mc world czy mc world intensive ;)
    Mi się dla stówki do biedronka nie chce d4 do mBąka ruszać, bo potem jeszcze
    musiałbym wydać przez rok 12k - warunek z liczbą transakcji jest tylko do marca (a
    240 rocznie to też wcale mało nie jest) - zaś z zamknięciem karty przed upływem roku
    przewiduję trudności :(

  • 16. Data: 2021-07-14 22:46:46
    Od: Zdzichu500 <n...@n...org>

    Witam

    > A są tam w mBąku jeszcze oferty "na klik"?

    Tak i nie:) W poczcie wewnętrznej miałem info o promocji KK i info o
    jaki limit mogę wystąpić (absurdalnie wysoki jak dla mnie). Ale jak
    kliknąć na ten wniosek o KK to pojawiają się pytania typu dochód
    miesięczny, wydatki miesięczne, limity na innych KK i ile osób
    niepracujących na utrzymaniu. Potem system pokazuje użytkownikowi
    kręcące się kółko z informacją, że właśnie trwa analiza wniosku
    kredytowego. Więc w sumie to na klik nie jest ale z drugiej strony w ok.
    2 minuty żaden człowiek raczej nie ma szans tego zatwierdzić. Po tych
    ok. 2 minutach info, że wniosek zaakceptowany i KK zostanie
    wyprodukowana i wysłana. Jak ktoś niecierpliwy to może z apki już nią
    płacić (ale apki na telefonie nie mam to nie wiem jak to działa). Poczta
    Polska potrzebowała ponad tydzień na dostarczenie listu priorytetowego z
    kartą (według stempla z koperty)... Można też wybrać kuriera zamiast PP
    za drobną dopłatą.
    Teraz walczę z mB o kartę dodatkową do tej karty. Najpierw w systemie
    nie było wniosku o kartę dodatkową więc wszystkie dane podałem przez
    telefon. Dość szybko przyszedł mail, że wniosek anulowany. Po paru
    dniach w systemie pojawiła się opcja o kartę dodatkową, wypełniłem i
    dostałem po chwili maila, że jest problem i zapraszają do oddziału. Nie
    napisali w czym problem a ja jeszcze nie miałem czasu się tam pojawić.

    Pozdrawiam,
    Zdzichu

  • 17. Data: 2021-07-18 00:45:12
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-07-14 o 22:46, Zdzichu500 pisze:
> [...]
    > dostałem po chwili maila, że jest problem i zapraszają do oddziału. Nie
    > napisali w czym problem a ja jeszcze nie miałem czasu się tam pojawić.

    Szkoda było im pieniędzy na wysłanie karty listem zwykłym na Poczcie
    Polskiej.

    --
    animka