  • 1. Data: 2006-06-12 18:31:24
    Temat: mB - beda problemy z przeniesieniem KK?
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Po wprowadzeniu przez mB oplat za wyciai papierowe chyba
    mozna spodziewac sie, ze klienci mB beda mieli problem
    z przeniesieniem KK do innego banku?
    Do tej pory bylo to proste, bralo sie 3 wyciagi i szlo do
    konkurencyjnego banku. Ale wkrotce juz nie bedzie tak
    milo. Czy inne banki uznaja wydruk maia z drukarki domowej
    jako pelnowartosiowy wyciag z KK? Niby na obecnym tez
    nie ma zadnych stempelkow ani podpisow.
    Czy lepiej przeniesc sobie KK do innego banku zanim
    zostana wprowadzone oplaty za wyciagi i miec to z glowy?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-06-12 18:42:12
    Temat: Re: mB - beda problemy z przeniesieniem KK?
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "Marcin" wrote

    ....... Czy inne banki uznaja wydruk maia z drukarki domowej
    > jako pelnowartosiowy wyciag z KK? Niby na obecnym tez
    > nie ma zadnych stempelkow ani podpisow.

    przy przelewach działa ten zapis

    "Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie przelewu. Dokument sporządzony
    na podstawie art. 7 Ustawy Prawo Bankowe (Dz.U.Nr 140 z 1997 roku, poz.939 z
    późniejszymi zmianami). Nie wymaga podpisu ani stempla."

    nie wiem czy też dotyczy wyciągów z KK??

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-12 19:57:52
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Czy lepiej przeniesc sobie KK do innego banku zanim
    > zostana wprowadzone oplaty za wyciagi i miec to z glowy?

    Większość banków chyba uznaje wyciągi wydrukowane z pdfu.
    Nie sądzę, żeby to był jeszcze problem.
    Zwłaszcza, że na wyciągu, który dostajesz pocza, też nie ma "stempelków ani
    podpisów".

  • 4. Data: 2006-06-12 21:05:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <k...@k...de> wrote in message
> [...]
    > milo. Czy inne banki uznaja wydruk maia z drukarki domowej
    > jako pelnowartosiowy wyciag z KK? Niby na obecnym tez

    Nie ma problemow z akceptacja o ile jest na papierze firmowym ;). Generalnie
    kazdy rozsadny analityk powinien uznac po dolaczeniu kopii umowy.

    Maciek

  • 5. Data: 2006-06-15 21:40:15
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > Czy lepiej przeniesc sobie KK do innego banku zanim
    > zostana wprowadzone oplaty za wyciagi i miec to z glowy?

    Jeżeli bank nie akceptuje od Ciebie takiego kwitka z odręczną adnotacją
    i podpidem, że przedkładasz go z najleszą wiedzą pod rygorem
    odpowiedzialności karnej - to lej na taki bank.

    Pzdr: Witek

  • 6. Data: 2006-06-15 21:56:35
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > zostana wprowadzone oplaty za wyciagi i miec to z glowy?

    Jeżeli bank nie akceptuje od Ciebie takiego kwitka z odręczną adnotacją
    i podpisem, że przedkładasz go z najleszą wiedzą pod rygorem