  • 1. Data: 2002-10-05 17:48:02
    Temat: Re: mBank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > P.S. Nie wiem jak jest w innych bankach, ale dla mnie mBank jest idealny i
    > wystarczający (z bankow wirtualnych)...

    Hi hi hi - poczytasz tutaj wiecej, to zaraz ci obrzydza :)
    I bedzie bo najlepszy bank to.... ;)

    P.S. Zauwazyliscie ze ostatnio ten najelpszy jakos z Multi przenosi sie na
    Lukasa???? ;) Takie wrazenie odnioslem ;)

  • 2. Data: 2002-10-05 18:26:44
    Temat: mBank
    Od: "aserzx" <a...@s...pl>

    Bardzo chchiałbym polecić mBank... Jak ma się jakiś problem to wszystko
    zalatwią... niegdy nie miałem z nimi problemu...
    A jeżeli chodzi o ostatnie problemy z kartami to była wina Visy i przez
    kilkadziesiąt minut większość Vis nie była autoryzowana..

    aserzx