-
31. Data: 2003-12-02 17:42:49
Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> Zapomniałem dodać, że zamówiłem równocześnie 2 listy haseł jednorazowych
(mają
> kolejne numery), a mimo to przyszły w osobnych kopertach - czyli
niepotrzebnie
> mBank zmarnował kopertę i $ na opłatę pocztową. No i jak ma przynosić zyski,
> skoro tak postępuje?
Zdziwisz się, ale tak jest taniej!!!
Proces wysyłki jest automatyczny, (kilka tys.kopert dziennie)
maszyna zapewne nie potrafi spakować 2 list do jednej koperty,
a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
(bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
O kosztach jakiejkolwiek ręcznej roboty już nie wspomnę.
(ATPO im mniej ludzi pracuje przy 'tajnej robocie' tym bezpieczniej)
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
32. Data: 2003-12-02 17:53:06
Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
S.T. wrote:
[....]
>
> Zdziwisz się, ale tak jest taniej!!!
> Proces wysyłki jest automatyczny, (kilka tys.kopert dziennie)
> maszyna zapewne nie potrafi spakować 2 list do jednej koperty,
> a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
> (bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
Oj nie byłbym wcale taki pewien, czy by się nie opłaciło. W Niemczech
jakieś centrum szkoleniowe kupiło właśnie taka droższą, która potrafiła
sortować, i następnie wszystkie listy do jednego klienta wieczorem
lądowały w jednej kopercie. Zwróciło się to po (zdaje się) 3 latach.
KJ
-
33. Data: 2003-12-02 18:50:57
Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
> S.T. wrote:
> [....]
> > Zdziwisz się, ale tak jest taniej!!!
> > Proces wysyłki jest automatyczny, (kilka tys.kopert dziennie)
> > maszyna zapewne nie potrafi spakować 2 list do jednej koperty,
> > a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
> > (bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
> Oj nie byłbym wcale taki pewien, czy by się nie opłaciło. W Niemczech
> jakieś centrum szkoleniowe kupiło właśnie taka droższą, która potrafiła
> sortować, i następnie wszystkie listy do jednego klienta wieczorem
> lądowały w jednej kopercie. Zwróciło się to po (zdaje się) 3 latach.
No tak, ale ta już jest i jeszcze pewnie się nie zamortyzowała,
może pomyślą o następnej ... za parę lat?
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
34. Data: 2003-12-03 11:51:41
Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Od: "PSOLS" <p...@p...onet.pl>
>> > Zdziwisz się, ale tak jest taniej!!!
>> > Proces wysyłki jest automatyczny, (kilka tys.kopert dziennie)
>> > maszyna zapewne nie potrafi spakować 2 list do jednej koperty,
>> > a gdyby potrafiła byłaby zapewne znacznie droższa
>> > (bardziej niż te koperty i znaczki, które potrafiłaby zaoszczędzić).
>> Oj nie byłbym wcale taki pewien, czy by się nie opłaciło. W Niemczech
>> jakieś centrum szkoleniowe kupiło właśnie taka droższą, która potrafiła
>> sortować, i następnie wszystkie listy do jednego klienta wieczorem
>> lądowały w jednej kopercie. Zwróciło się to po (zdaje się) 3 latach.
>No tak, ale ta już jest i jeszcze pewnie się nie zamortyzowała,
>może pomyślą o następnej ... za parę lat?
Ale czy koniecznie trzeba inwestować w maszynę do sortowania korespondencji? A
może wystarczyłoby pomyśleć o tym, jak wygenerować kilka list haseł
jednorazowych na papierze ciągłym i zaopatrzyć je w jeden adres wysyłkowy -
wtedy maszyna sortująca mogłaby pozostać bez zmian.
PSOLS
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
35. Data: 2003-12-03 12:41:02
Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
PSOLS wrote:
[...]
> Ale czy koniecznie trzeba inwestować w maszynę do sortowania korespondencji? A
> może wystarczyłoby pomyśleć o tym, jak wygenerować kilka list haseł
> jednorazowych na papierze ciągłym i zaopatrzyć je w jeden adres wysyłkowy -
> wtedy maszyna sortująca mogłaby pozostać bez zmian.
Oj. _TO_ chyba jest bardzo zły pomysł.
KJ