  • 1. Data: 2004-09-22 09:04:27
    Temat: [mBank] "Czy wiesz ze przecietna polska emerytura to 455zl?..."
    Od: Rafal Jankowski <r...@d...pl>

    Tak przynajmniej podaje mBank w swoim pisemku reklamującym mIKE.

  • 2. Data: 2004-09-22 10:14:51
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    A ile myślałeś dostaje taka przeciętna babcia w wieku 69-75 lat?

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    23 1050 1386 1000 0022 8231 8811
    73 2130 0004 3001 0277 6870 0001

  • 3. Data: 2004-09-22 10:47:13
    Od: Rafal Jankowski <r...@d...pl>

    On Wed, 22 Sep 2004, Marcin Kubiczek wrote:

    > A ile myślałeś dostaje taka przeciętna babcia w wieku 69-75 lat?

    Wydaje mi się, że i tak dostaje więcej niż powinien dostawać za swoją
    pracę marketingowiec mBanku który wymyślił rozesłanie powyższego txtu do
    klientów.

  • 4. Data: 2004-09-22 10:49:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rafal Jankowski <r...@d...pl> wrote:
    > Wydaje mi się, że i tak dostaje więcej niż powinien dostawać za swoją
    > pracę marketingowiec mBanku który wymyślił rozesłanie powyższego txtu
    > do klientów.

    Przecie to copywriterzy inwencja sie popisuja, a klient tylko zatwierdza ;)
    Natomiast nie wiem czy zauwazyliscie dosyc duza obecnosc mBanku w TVN24?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-22 11:15:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Tak przynajmniej podaje mBank w swoim pisemku reklamującym mIKE.

    No przecież muszą czymś "postraszyć", żeby IKE stało się w oczach klientów
    atrakcyjne, nie ;-)))) ?

  • 6. Data: 2004-09-22 11:18:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > No przecież muszą czymś "postraszyć", żeby IKE stało się w oczach
    > klientów atrakcyjne, nie ;-)))) ?

    eee - najpierw panstwo podatki ciagnie, a potem nagle laske robi, ze nie
    zabierze kolejnego - od zyskow kapitalowych.

  • 7. Data: 2004-09-22 11:26:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > eee - najpierw panstwo podatki ciagnie, a potem nagle laske robi, ze nie
    > zabierze kolejnego - od zyskow kapitalowych.

    Ano niestety. Ale jak wyobrazisz sobie życie za 455 miesięcznie, to w
    mniemaniu marketingowców z mbanku natychmiast ze strachu IKE sobie założysz
    ;-))))

  • 8. Data: 2004-09-22 11:56:15
    Od: "Paweł" <h...@g...pl>

    > Przecie to copywriterzy inwencja sie popisuja, a klient tylko zatwierdza
    ;)
    > Natomiast nie wiem czy zauwazyliscie dosyc duza obecnosc mBanku w TVN24?

    \no to ten mbankowy zatwierdzacz się nie popisał

    reklamowanie kredytów hasłem "Gierek pożyczał to ty też możesz" ?

    czy ta oferta kierowana jest do osób które nie wiedzą jak się pożyczki
    Gierka skończyły ?
    (a raczej skończyć nie mogą bo jak tak dalej pójdzie to jeszcze moje wnuki
    będą kredyty Gierka spłacać)

    jeśli to ma ludzi zachęcać to może ja jestem jakiś starej daty i nie
    rozumiem dowcipu, ale na mój gust ich hasła z pewnością nie zachęcają - może
    to i lepiej

  • 9. Data: 2004-09-22 12:08:12
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisała:

    >eee - najpierw panstwo podatki ciagnie, a potem nagle laske robi, ze nie
    ^^^^^^

    Spłacają w naturze ;-)
    BP,NMSP

    --
    Górnik | One tequila
    g...@g...w.pl | Three tequilas
    www.eridanus.no-ip.com | Floor

  • 10. Data: 2004-09-22 20:50:47
    Temat: Re: [mBank] mBank oszukuje czy jest niedoinformowany?
    Od: "Zawisza Jan" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:cirjbk$o6j$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > A ile myślałeś dostaje taka przeciętna babcia w wieku 69-75 lat?

    Ja myślę, że ok. 1000 pln.

    "Przeciętne świadczenie emerytalno-rentowe wyniesie po waloryzacji 990
    złotych - poinformowała rzecznik prasowy ZUS Anna Warchoł"

    ZJ