  • 31. Data: 2004-06-24 16:25:18
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale my nie rozmawiamy o oplatach za konto tylko o tym, ze twierdzisz ze
    > wyjatkami sa banki ktore nie kaza placic za sprawdzenie salda :-)

    Eurobank, BZWBK, Lukas - sprawdzenie salda jest płatne.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2004-06-24 16:26:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > saldo inteligo drukujesz za darmo, historię zresztą też

    Ok - wycofuję się ;-) A raczej modyfikuję na "sporo banków pobiera opłatę
    za drukowanie salda" ;-)))

  • 33. Data: 2004-06-24 16:30:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > ROTFL . Od kiedy to bankom przyświecają "piękne idee" ;-))))

    Przypomnij sobie misje mBanku - czy to nie byla piekna idea? :-) moze ma
    ktos ja w orginalnym brzmieniu i by ja przytoczyl :-)

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2004-06-24 16:33:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przypomnij sobie misje mBanku - czy to nie byla piekna idea? :-)

    Z definicji nie czytam bełkotu marketingowego ;-)))

    >moze ma
    > ktos ja w orginalnym brzmieniu i by ja przytoczyl :-)

    Pośmiać zawsze się można ;-)))

  • 35. Data: 2004-06-24 16:58:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Pośmiać zawsze się można ;-)))

    Kiedys Amra popelnil artykul o mBanku i bylo w nim cos takiego :-)
    Faktycznie - teraz sie juz mozna z tego tylko posmiac :-))))

    za
    http://www.bankier.pl/fo/article.html?article_id=988
    006&pub_id=89&type_id=2&
    lang=PL&order=time

    <cite>

    W wyniku opracowania nowatorskiego modelu komunikowania banku klienci mieli
    mieć zapewnione istotne wartości, takie jak:

    - wolność (rozumiana jako swoboda w decydowaniu o swoich pieniądzach: brak
    lokat terminowych krępujących zarządzanie pieniędzmi, brak obowiązkowych
    wpłat etc.);

    - niezależność (od godzin otwarcia placówek, lokalizacji oddziałów, od
    niepełnej kompetencji pracowników bankowych, możliwość korzystania z różnych
    kanałów dostępu)

    - maksimum korzyści (związane z mniejszymi kosztami własnymi ponoszonymi
    przez mBank - w konsekwencji zwiększenie oprocentowania i rezygnacja z
    większości opłat i prowizji pobieranych przez tradycyjne banki)

    </cite>

  • 36. Data: 2004-06-24 17:07:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > lokat terminowych krępujących zarządzanie pieniędzmi, brak obowiązkowych

    ROTFL ! No może poza "brakiem obowiązujących wpłat"

    > - niezależność (od godzin otwarcia placówek, lokalizacji oddziałów, od
    > niepełnej kompetencji pracowników bankowych, możliwość korzystania z
    różnych
    > kanałów dostępu)

    True! O ile oczywiście nie ma akurat "padu" ;-)))

    > - maksimum korzyści (związane z mniejszymi kosztami własnymi ponoszonymi
    > przez mBank - w konsekwencji zwiększenie oprocentowania i rezygnacja z
    > większości opłat i prowizji pobieranych przez tradycyjne banki)

    Prawie prawda ;-))) Ale liderem sie juz nie jest (no poza SFI)

  • 37. Data: 2004-06-24 21:05:20
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > "Sprawdź saldo w bankomacie
    >
    > 1 lipca 2004 r. mBank wprowadza nową usługę: sprawdzanie salda w
    bankomatach
    > sieci Euronet. Będzie ona dostępna dla posiadaczy wszystkich kart
    kredytowych i

    Jak w millennium bylo platne to wszyscy co mieli konta w mbanku rzeli - a
    teraz sytuacja sie odwrocila. Wlasciciele kart Millennium maja bogate wlasne
    menu w bankomatach euronetu ;-)

  • 38. Data: 2004-06-24 21:06:09
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message

    > W Millenium jest tak, ze jak sie oglada saldo i historie transakcji na
    > ekranie, to sie nie buli, ale jak sie wydrukuje kwita, to kasuja.
    > Przynajmniej tak bylo kiedys.

    I tak jest dalej. Dodatkowo mozna zrobic przelew.

  • 39. Data: 2004-06-24 21:08:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-06-24 18:26, Użytkownik Glenn napisał:

    > Ok - wycofuję się ;-) A raczej modyfikuję na "sporo banków pobiera opłatę
    > za drukowanie salda" ;-)))

    Które to?;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 40. Data: 2004-06-25 05:48:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > No to dwa wyjątki (mój drugi post -> BGŻ).

    + BPH.
    O ile w szale kasowania opłat coś się nie zmieniło ostatnio.

    Jacek