eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)? › [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
  • Data: 2003-04-17 06:41:34
    Temat: [mBank] Gdzie nie honoruja samodzielnie drukowanych dowodow przelewu (bez pieczatek)?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Korzystam z mBanku.

    Ciekawia mnie przypadki nieuznawania przez rozne instytucje
    samodzielnie (przez klienta, na normalnej drukarce) drukowanych
    dowodow dokonania przelewu.

    Wprawdzie na takim wydruku jest nawet cytat z jakiejs ustawy,
    ktora nakazuje to uznawac, ale w praktyce zapewne roznie bywa,
    a kazdorazowe zamawianie opieczetowanych dowodow przelewu
    z mBanku jest drogie i upierdliwe.

    Osobiscie jeszcze nie mialem przypadku, aby ktos kwestionowal taki dowod.
    W szczegolnosci przekonalem sie, ze problemow nie robią ZUS i Urzad
    skarbowy.

    Natomist słyszałem o takich problemach od znajomych.

    Jesli mieliscie taka sytuacje, to prosze - podzielecie sie wrazeniami.

    Dzieki,

    latet