  • 1. Data: 2004-07-09 19:03:20
    Temat: mBank - Historia/Lista operacji wykonanych
    Od: k...@a...w.sygnaturze (Grzegorz Krawczyk)

    Witam.

    Czy można coś zrobić aby Historia rachunku wyświetlała się
    w normalnej kolejnościa, nie odwrotnie niż powinno być?

    Czy wybieram przedział dat, czy ostatnie D dni, czy M miesięcy
    to zawsze jest odwrotnie - najnowsze operacje na końcu.
    Co z tym fantem zrobić?

    Pozdrawiam.

    --
    - Grzegorz Krawczyk -
    - krawczyk(at)agh(dot)edu(dot)pl -

  • 2. Data: 2004-07-09 19:17:24
    Temat: Re: mBank - Historia/Lista operacji wykonanych
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Krawczyk" <k...@a...w.sygnaturze> napisał w
    wiadomości news:slrncetqvo.b07.krawczyk@galaxy.uci.agh.edu.pl..
    .
> [...]
    >
    > Czy wybieram przedział dat, czy ostatnie D dni, czy M miesięcy
    > to zawsze jest odwrotnie - najnowsze operacje na końcu.

    Niestety nie da się (o ile mi wiadomo) sterować tym, jak komórkami w
    arkuszu kalkulacyjnym.
    Dlaczego uważasz, że to jest kolejność odwrotna? Jak sporządzasz
    listę zakupów, to też zapisujesz ją od dołu? Jeśli rejetrujesz kolejne
    dane w arkuszu kalkulacyjnym, to też zaczynasz wypełnianie od dołu?
    Co zrobić z tym fantem? Przyjąć do wiadomiości, że tak jest
    normalnie, pogodzić się. Nawet jeśli załozyć, że masz prawo wnioskować w
    tym wypadku o wprowadzenie ulepszeń (np. sugerując to pisemnie szefom
    mBanku), to w końcu i tak trafisz na wiele sytuacji, w których nic nie
    wskórasz. Choćby wpisywanie się na listę obecności na szkoleniu (chyba
    że lista ma rubryki, a Ty wpiszesz się do ostatniej).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 3. Data: 2004-07-09 19:19:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy można coś zrobić aby Historia rachunku wyświetlała się
    > w normalnej kolejnościa, nie odwrotnie niż powinno być?
    Zależy co dla kogo jest normalne ;-P

    > Co z tym fantem zrobić?

    Przyzwyczaić się :-)
    Obligatoryjna zmiana kolejności sortowania będzie miała wielu przeciwników
    a możliwość wyboru kierunku sortowania to już zbyt ekskluzywna funkcja,
    jak na dyskont.

    St.

  • 4. Data: 2004-07-09 19:32:46
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > a możliwość wyboru kierunku sortowania to już zbyt ekskluzywna funkcja,

    to powinna byc podstawowa funkcjonalnosc

    kursor

  • 5. Data: 2004-07-09 19:34:42
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > to powinna byc podstawowa funkcjonalnosc

    tak samo jak wyszukiwanie w historii po dowolnych danych:
    nazwa odbiorcy, numer rachunku, adres, itd, itp....

    kursor

  • 6. Data: 2004-07-09 19:40:46
    Od: "Sylwek Nowalski" <s...@c...pl>

    > Dlaczego uważasz, że to jest kolejność odwrotna? Jak sporządzasz
    > listę zakupów, to też zapisujesz ją od dołu? Jeśli rejetrujesz kolejne
    > dane w arkuszu kalkulacyjnym, to też zaczynasz wypełnianie od dołu?
    Jeśli chcę przejrzeć zapisane rekordy, to też lubię sobie posortować tak,
    aby ostatnio wprowadzone były 'na górze' (znaczy posortowane malejąco) -
    przyznam byłbym "wdzięczny" bankow za taką dodatkową funkcjonalność.
    Natomiast domyślam się, że wprowadzenie takiej niby to drobnej zmiany to
    ryzykowna zabawa - szczególnie przy wciąż narzekających na wszystko
    klientach ;). Inna sprawa, że nie zostało to ustawione w pierwotnej
    funkcjonalności - no ale nie można o wszystkim pamiętać ;).

    pozdr,
    Sylwek

  • 7. Data: 2004-07-09 19:40:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości

    > tak samo jak wyszukiwanie w historii po dowolnych danych:
    > nazwa odbiorcy, numer rachunku, adres, itd, itp....

    A ja wolałbym, aby w mBanku było coś takiego co ma ING BSK - ze z wykonanych
    przelewow z historii można dokonać przelewu.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-07-10 16:29:50
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    JaKi <j...@g...pl> zapodał(a):

    > A ja wolałbym, aby w mBanku było coś takiego co ma ING BSK - ze z wykonanych
    > przelewow z historii można dokonać przelewu.

    Dokładnie! Tego mi też brakuje.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl