  • 11. Data: 2010-12-30 08:43:57
    Temat: Re: /mBank/ Jednodniowki ciagle 4%
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    darkblue wrote:

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 5744 (20101229) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    http://sfaggam.blogspot.com/2010/10/q-jak-zlikwidowa
    c-stopke-reklamowa.html

  • 12. Data: 2010-12-30 12:54:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 00:39:49 +0100, "darkblue" <n...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    dex.html
    >podpowiedzcie prosze - zakladalem lokaty jednodniowe "Twój wyższy zysk" doć
    >dawno temu. jakie powinienem mieć oprocentowanie? Bo teraz widzę przy każdej
    >3%, a na 100% spelniam wszystkie warunki, aby mieć 4%.
    Musisz zalozyc je poprzez wskazany w wiadomosci link.
    Jesli zalozysz je "normalnie" to masz 3%.

    WAM

  • 13. Data: 2010-12-30 16:03:45
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Musisz zalozyc je poprzez wskazany w wiadomosci link.
    > Jesli zalozysz je "normalnie" to masz 3%.
    >
    > WAM

    no tak, ale w komunikatach podawali wczesniej, ze wszystkie stare lokaty
    1-dniowe sami przekonwertuja na nowe, bez koniecznosci ich zamykania i
    otwierania na nowo. przy spelnieniu wszystkich warunkow nowej promocji.

  • 14. Data: 2010-12-30 16:16:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > no tak, ale w komunikatach podawali wczesniej, ze wszystkie stare lokaty
    > 1-dniowe sami przekonwertuja na nowe, bez koniecznosci ich zamykania i
    > otwierania na nowo. przy spelnieniu wszystkich warunkow nowej promocji.

    Stare, założone przez stary link promocyjny.

  • 15. Data: 2010-12-30 20:19:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010 17:03:45 +0100, "darkblue" <n...@n...pl>
    wrote:

    >no tak, ale w komunikatach podawali wczesniej, ze wszystkie stare lokaty
    >1-dniowe sami przekonwertuja na nowe, bez koniecznosci ich zamykania i
    >otwierania na nowo. przy spelnieniu wszystkich warunkow nowej promocji.
    Nie wiem co podawali bo skasowalem stary komunikat ale w nowym jest
    wyraznie: "Istniejące lokaty jednodniowe, założone do 31.12.2010 r.
    **na warunkach promocyjnych**, zostaną automatycznie odnowione,"

    WAM

  • 16. Data: 2010-12-30 21:47:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Nie wiem co podawali bo skasowalem stary komunikat ale w nowym jest
    wyraznie: "Istniejące lokaty jednodniowe, założone do 31.12.2010 r.
    **na warunkach promocyjnych**, zostaną automatycznie odnowione,"

    Stare promocyjne tzn. zakładane wcześniej przez link w poczcie. Jeszcze
    prościej - jak miałeś 4% to i tak zostanie. Jak miałeś 3% i masz link to
    zerwij wszystkie i załóż poprzez ww. link, skoczą na 4%. Nawet nie musisz
    zabierać z eMax+.

  • 17. Data: 2010-12-30 23:01:52
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Ale i tak w innych bankach sa lepsze warunki ..wiec poco mbank przedluza
    ta smieszna promocje?

  • 18. Data: 2010-12-31 00:42:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 00:01:52 +0100, fReLuZ napisał(a):

    > Ale i tak w innych bankach sa lepsze warunki ..wiec poco mbank przedluza
    > ta smieszna promocje?

    Chyba żeby całkiem nie oddać pola innym bankom.

    Multi jest jeszcze lepszy, bo nawet na ulotkach chwali się wielkimi
    literami "ZYSK 3.5%".

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl