  • Data: 2009-09-23 16:37:32
    Temat: mBank - KK gold vs classic
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
    w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy
    (użytkownicy KK mBank) coś wiedzą lepiej ?

    Prawdę mówiąc to interesuje mnie ich KK z limitem 5k PLN, więc Gold
    trochę mi nie pasuje (bo musiałbym brać 10k PLN).

    Czy mBank już się nauczył umieszczać na KK więcej niż 19 znaków w
    miejscu na imię + nazwisko posiadacza karty ?

    Gold ma jeszcze jakieś ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

    --
    Mithos