  • Data: 2008-12-03 22:41:44
    Temat: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Od: Schliesky <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się nad promocją KK w mBanku, jednej rzeczy nie mogę znaleźć
    - jaka jest waluta rozliczeniowa Visy Classic. To się jakoś wybiera czy
    jest ustalone?

    A w ogóle słyszałem, że polbank ma korzystne kursy wymiany i do
    płatności zagranicznych warto zdobyć jego karty, ale tak patrzę na ich kurs:

    http://fundusze.polbankefg.pl/waluty

    i tak różowo to w porównaniu z bre nie wygląda:

    http://www.brebank.com.pl/Serwis_Ekonomiczny/kursy_i
    _kwotowania/tabela_kursow_walut_bre_banku/

    Coś źle znalazłem, czy promocja w polbanku się skończyła? Podobno także
    są jakieś problemy z podglądem operacji u Greków, warto się tam pakować?

    Za półtora miesiąca będę chciał coś zapłacić KK w zagranicznym sklepie,
    myślicie, że uwinę się z mBankiem? :-)
    Sprawdziłem, że w miarę satysfakcjonujący mnie limit dostanę na
    podstawie historii konta, więc przynajmniej nie będzie problemu z
    jakimiś zaświadczeniami.

    Pozdrawiam, Schliesky