-
41. Data: 2003-05-20 17:44:53
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
Bartol Partol <b...@p...c> wrote:
> No coz, mBank rzondzi. :-D
Nie, rzondzom klienci, co się im wydaje, że będą mieli to, co oni chcą.
JA tam mam złotą rybkę :> Mi sie podoba.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
42. Data: 2003-05-20 17:46:43
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
Bartol Partol <b...@p...c> wrote:
> Ale trzeba troche podzwonic, zeby uruchomic konto. To dotyczy
> wszystkich. A niektorzy z inforlini korzystaja, o czym troche na liscie
> juz bylo.
Jak ktos lubi, to prosze bardzo. Ja tam nie pamiętam kiedy dzwoniłem.
> Moze mam slaba pamiec, ale nie pamietam padu w inteligo (mam tam konto
> od prawie 2 lat). Millenet czasami chodzi tak, ze nie chodzi, ale sa to
> raczej problemy z moim laczem. Spektakularnego padu nie pamietam. Tym
> bardziej takiego trwajacego ponad dobe.
Masz słabą pamięć.
> Czy slaby? Dla jednych tak, dla innych (dla ktorych opoznienie w
> wyslaniu przelewu wiaze sie z konkretnymi kosztami) nie.
Wystarczy robić ręcznie. Raz na miesiąc te 10 minut mnie nie zbawi.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
43. Data: 2003-05-20 17:56:09
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>
$Szalony_Kapelusznik$ wrote:
[...]
> Moge wykonac skana takiej koperty, jezeli ja znajde. Zaadresowana jest
> slicznie i miejsce na znaczek ma !
>
I nie ma tam że "opłatę uiści adresat"?
KJ
-
44. Data: 2003-05-20 18:28:20
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: e...@p...onet.pl
> Szkoda, ze nie miales konta w Lukasie. Zlozylem wniosek pewnego dnia u nich
nie zbym chcial robic propagande, ale ptwierdzam - pod tym wzgledem
naprawde "tak powinno byc w kazdym banku". az mi szczeka opadla, jak poszedlem
do oddzialu, nie wypelnialem nawet wniosku, tylko podalem panience dane i pod
10 min. wypelniania mialem wydukowana _umowe_ o zawarciu kredytu w karcie, z
konkretnym _limitem_ (poprosilem o nizszy niz mi system chcial dac) i
wszystkimi szczegolami. a to tylko na podstrawie zaswiadczenia o dochodach i
nawet bez regularnych wplywow na konto.
a z karty citka sobie zrezygnowalem. lukas zrobil dobry interes.
aha: niedlugo pozniej zlozylem tez wniosek o kk mbanku. przy okazji system
kazal skontaktowac sie z infolnia, bo prosilem o otwarcie emaxa, a wg sytemu
juz go mam (otoz nie mam, jako zywo). probowalem wyjscnic srpawe w infolinii.
nie da sie, bo nie mam dostepu. jakbym mial konto, to bym mial i moglbym
sprawdzic, a tak - nie moge. jednym slowem burdel i absurd na absurdzie.
wniosek wycofalem - kocham na ich karte, moge miec kazda jaka zechce (no, moze
nie signia ;) dlugo pozniej dostalem maila, ze moj wniosek rozpatrzyli wstepnie
pozytywnie (co za zaszczyt!), pozniej, ze przepraszaja, ze w tamtym mailu mogl
byc blad. musialem znow dzwonic na mlinie i ich prostowac. precz z tym
badziewiem!
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
45. Data: 2003-05-20 20:31:10
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
"pedroz" <p...@g...pl> wrote in message
news:03052012003324@polnews.pl...
> >Czyli KK mBanku bedzie pewnie tak samo latwo dostac jak ta z MB :(((
>
> Taa... Najszybciej pewnie dostana ja nauczyciele i pielegniarki :(.
Tu masz rację.
GE Capital Bank nawet nie pytał się mnie ani o zarobki, ani o żadne
zaświadczenia.
Dwa telefony i pożyczka na koncie.
-
46. Data: 2003-05-20 23:00:17
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>
pedroz <p...@g...pl> wrote:
>
> Konto w mBanku mam prawie od samego poczatku istnienia.
> eKonto jest moim kontem glownym na ktore kierowane sa wszystkie
> przychody.
Banki kierują się ustalonymi procedurami, a nie zdrowym rozsądkiem.
Bank ma w d..... to, że jesteś "wiernym" klientem od początku jego
istnienia - w jego oczach pomiędzy tobą a kimś kto ma konto 3 m-ce
nie ma różnicy. No chyba, że ten ktoś ma większe wpływy niż ty
- wtedy jest lepszy od ciebie ;)
Sytuacja która opisałeś jest istotnie żenująca i chyba jedyną
rzecz jaką możesz zrobić to formalnie domagać się ścisłego
stosowania procedury (jeżeli faktycznie jest możliwość przyznania
limitu kredytowego tylko na podstawie historii r-ku).
Jeżeli jednak nic nie da się zrobić to pozostaje tylko Ci
zagłosować swoimi pieniędzmi. Na inny bank.
--
Tomek
Dwie tajemnice gwarantujące sukces:
1. Nikomu nie mów wszystkiego.
-
47. Data: 2003-05-21 06:57:25
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: "pedroz" <p...@g...pl>
>Sytuacja która opisałeś jest istotnie żenująca i chyba jedyną
>rzecz jaką możesz zrobić to formalnie domagać się ścisłego
>stosowania procedury (jeżeli faktycznie jest możliwość przyznania
>limitu kredytowego tylko na podstawie historii r-ku).
Tak tez zrobilem. Zlozylem reklamacje. Niech sie gimnastykuja.
--
pzdr
pedroz
--
============= P o l N E W S ==============
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
-
48. Data: 2003-05-21 10:20:29
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: Bartol Partol <b...@p...c>
Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:
>>Czy slaby? Dla jednych tak, dla innych (dla ktorych opoznienie w
>>wyslaniu przelewu wiaze sie z konkretnymi kosztami) nie.
>
> Wystarczy robić ręcznie. Raz na miesiąc te 10 minut mnie nie zbawi.
Wiesz, wszystko mozna robic recznie i na piechote, ale po to jest
internet i po to sa rozne automaty, zebys mial te 10 minut dla siebie.
Przy czym jesli automaty nie dzialaja tak jak powinny (czyli nie maja
dobrze zdefiniowanej obslugi wyjatkow), to te 10 minut moze byc bardzo
droga oszczednoscia.
Poza tym poswiecenie na cos 10 minut tez kosztuje. :-P
Bartol
-
49. Data: 2003-05-21 11:28:00
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
Bartol Partol <b...@p...c> wrote:
> Wiesz, wszystko mozna robic recznie i na piechote, ale po to jest
> internet i po to sa rozne automaty, zebys mial te 10 minut dla siebie.
> Przy czym jesli automaty nie dzialaja tak jak powinny (czyli nie maja
> dobrze zdefiniowanej obslugi wyjatkow), to te 10 minut moze byc bardzo
> droga oszczednoscia.
> Poza tym poswiecenie na cos 10 minut tez kosztuje. :-P
Nie chcesz - zmień bank.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
_______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/
___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356
-
50. Data: 2003-05-21 12:58:27
Temat: Re: [mBank] KK - zenada
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Tue, 20 May 2003 15:27:05 +0200, "Kamil Jonca (newsy)"
<k...@p...onet.pl> wrote:
>Sekundkę. O czym rozmawiamy? O niewysłanych przelewach z powodu awarii ?
>Czy o niewysłanych przelewach z powodu braku środków?
>Bo w pierwszym to powinno się złożyć reklamacje.
>w drugim ... winisz mBank?
tak, winię - za niepowiadamianie oczywiście a nie za niezrealizowanie.
Telekakao potrafi o tym powiadomić, a mBank - nie.
Pal sześć jeśli dzisiaj zlecę przelew na jutro i się nie wykona, bo
przy oglądaniu historii będę pamiętał, że miał być.
Ale już kiepsko wygląda sytuacja, gdy nie wykona się przelew złożony
np. miesiąc temu (bo zapomniałem o nim i kupiłem w Empiku gazetę za
1,20 na VE :-) i nie będzie o tym żadnej informacji w historii...
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski