  • Data: 2005-02-24 08:49:24
    Temat: [mBank] Oddzial w Stolycy
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie bankomaniaków,

    spieszę donieść, że przy ulicy Grzybowskiej, obok Radissona, w
    kierunku ulicy Królewskiej, powstaje (jak mi się zdaje) pierwszy
    _ODDZIAŁ_ naszego ulubionego mBanku.

    To nie jest żart, na ścianie wiszą już dwie maszyny: bankomat i
    wpłatomat. Nad tym drugim jest nawet stosowna informacja na gustownej
    tabliczce. Nie jest to chyba kolejny oddział MultiBanku, bo przecież
    300 m dalej znajduje się jego oddział.

    Już niedługo opiszę dalsze szczegóły. Na razie widziałem jak
    ustawiają biurka i lady w środku.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair