  • 1. Data: 2004-11-19 09:01:28
    Temat: [mBank] Różnice międzu eMax i eMax+
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Witam.

    Poczytałem na stronach mBanku o eMax+, ale nie moge się nigdzie doszukać
    "wykazu" różnic między "zwykłym" eMaxem, czyli czegoś, co ew. mogłoby mnie
    zachęcić ;) Czy ktoś uprzejmy mógłby je tu podać "w pigułce" ?

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..."
    W. Łysiak

  • 2. Data: 2004-11-19 09:16:56
    Temat: Re: [mBank] Różnice międzu eMax i eMax+
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > doszukać "wykazu" różnic między "zwykłym" eMaxem, czyli czegoś, co
    > ew. mogłoby mnie zachęcić ;) Czy ktoś uprzejmy mógłby je tu podać "w

    Jeśli dobrze rozumiem, to eMaX+ jest czymś w rodzaju OKO Śląskiego -
    rachunek z którego możesz wypłacić tylko raz w miesiącu czy coś w tym
    stylu.

  • 3. Data: 2004-11-19 09:20:41
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 10:01:28 +0100, Kamil Paszkiewicz
    <k...@N...pl> napisał(a):

> [...]
    >"wykazu" różnic między "zwykłym" eMaxem, czyli czegoś, co ew. mogłoby mnie
    >zachęcić ;) Czy ktoś uprzejmy mógłby je tu podać "w pigułce" ?

    - oprocentowanie;
    - raz w miesiacu darmowy przelew wychodzacy;
    - brak mozliwosci VE, nawet platnej (eK darmowa, eM platna,
    eM+ w ogole).

    --
    Adek
    http://adek124.republika.pl/

  • 4. Data: 2004-11-19 09:36:36
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    > - raz w miesiacu darmowy przelew wychodzacy;
    > - brak mozliwosci VE, nawet platnej (eK darmowa, eM platna,
    > eM+ w ogole).

    co to jest VE???????

  • 5. Data: 2004-11-19 10:15:49
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 10:36:36 +0100, "Gosi@" <q...@o...pl> napisał(a):

    >co to jest VE???????

    Visa Electron

  • 6. Data: 2004-11-19 10:17:26
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "Gosi@" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
    > co to jest VE???????

    karta Visa Electron

  • 7. Data: 2004-11-19 10:34:11
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-19 10:16, Użytkownik Marcin Kasperski napisał :

    > Jeśli dobrze rozumiem, to eMaX+ jest czymś w rodzaju OKO Śląskiego -
    > rachunek z którego możesz wypłacić tylko raz w miesiącu czy coś w tym
    > stylu.

    wypłacić może tyle razy ile chcesz, ale tylko pierwsza wypłata (przelew)
    w miesiącu jest free lub za 50gr, każda następna jest w cenie komercyjnej.

    Od OKA rózni się m.in. tym, że w max+ przelew możesz wykonać tylko
    bieżący a w OKO też z datą przyszłą.

    andy_nek

  • 8. Data: 2004-11-19 10:55:28
    Od: dziegiel <d...@g...pl>

    Andrzej Kłos wrote:
    > wypłacić może tyle razy ile chcesz, ale tylko pierwsza wypłata (przelew)
    > w miesiącu jest free lub za 50gr, każda następna jest w cenie komercyjnej.

    czyli 5 zł przelew wewnętrzny i 10 zł zewnętrzny

    --
    dziegiel@work

  • 9. Data: 2004-11-19 10:55:46
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 10:20:41 +0100, A_Zet napisał(a):

    > - oprocentowanie;
    > - raz w miesiacu darmowy przelew wychodzacy;
    Czyli trzeba to rozumieć tak: zniechęcamy Cię do wypłat, w zamian za to
    masz 0,5pkt% więcej?

    > - brak mozliwosci VE, nawet platnej (eK darmowa, eM platna,
    > eM+ w ogole).
    j.w. ?

  • 10. Data: 2004-11-19 11:03:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > - raz w miesiacu darmowy przelew wychodzacy;

    Ale tylko wewnętrzny. Zewnętrzny zgodnie z toip, czyli 50 gr.