  • 1. Data: 2003-04-10 17:35:27
    Temat: [mBank] Udanie nieudane logowanie!?
    Od: Madziak <e...@...sigu>

    Udane logowanie : 05-04-2003, 17:54
    Nieudane logowanie : 05-04-2003, 17:54

    Takie cuś pojawiło mi się ostatnio po zalogowaniu. Czy u mnie jest
    coś nie tak, czy u nich?

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik
    onspring at tlen.pl

  • 2. Data: 2003-04-10 18:35:57
    Temat: Re: [mBank] Udanie nieudane logowanie!?
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Madziak" <e...@...sigu> napisał w wiadomości

    > Udane logowanie : 05-04-2003, 17:54
    > Nieudane logowanie : 05-04-2003, 17:54
    >
    > Takie cuś pojawiło mi się ostatnio po zalogowaniu. Czy u mnie jest
    > coś nie tak, czy u nich?

    A nie walnales sie w trakcie logowania tzn. najpierw nie mogles sie
    zalogowac a potem mogles? Jesli zrobiles to w ciagu minuty to wszystko jest
    oki :)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2003-04-11 12:19:42
    Od: Madziak <e...@...sigu>

    "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał(a):

    >A nie walnales sie w trakcie logowania tzn. najpierw nie mogles sie
    >zalogowac a potem mogles? Jesli zrobiles to w ciagu minuty to wszystko jest
    >oki :)

    Właśnie, że na 100% nie. Piersze i udane logowanie i od razu taki
    komunikat.

    --
    pzdrw, Madziak
    Rybnik