-
1. Data: 2003-12-22 19:33:01
Temat: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
Ze strony głównej mBanku:
"Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
Kliencie: gdy otrzymasz od mBanku 2 egzemplarze umowy do podpisu, nie
dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.
Powodzenia! Vill dobra rada :)"
Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
JŁ
-
2. Data: 2003-12-22 19:53:42
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>
Jarosław Łysio <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Ze strony głównej mBanku:
>
> "Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
> Kliencie: gdy otrzymasz od mBanku 2 egzemplarze umowy do podpisu, nie
> dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
> prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.
> Powodzenia! Vill dobra rada :)"
nie mogłem w to uwierzyć i postanowiłem sprawdzić...
i faktycznie !!!
sam nie wiem co o tym myśleć???
>
> Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
albo iq klientów :)
Jest też komunikat o konserwacji:
"Przerwa konserwacyjna serwisu informacyjnego22.12.2003 Informujemy, że 22
grudnia 2003r. w godzinach 20.00 - 24.00 mogą wystąpić trudności z dostępem
do internetowych stron informacyjnych mBanku spowodowane przerwą konserwacyjną
serwisu informacyjnego.
Przerwa nie dotyczy systemu transakcyjnego mBanku, mLinii, serwisu WAP, SMS i
autoryzacji kart płatniczych.
Za niedogodności związane z przerwą przepraszamy"
>
> JŁ
Pozdrawiam
Marcin
http://www.mbank.wizytowka.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2003-12-22 19:55:35
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>
Marcin Dominiak <m...@g...pl> napisał(a):
> > Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
> albo iq klientów :)
tych nowych oczywiście:) ale myślę,że nie wszystkich...
> Pozdrawiam
> Marcin
> http://www.mbank.wizytowka.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2003-12-23 07:18:34
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "KRIs" <kris@wytnij@home.pl>
Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bs7gsf$cad$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Ze strony głównej mBanku:
>
> "Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
[...]
a vill to skrót od very ill (ang. bardzo chory)... hehe :)
--
kris-at-home-dot-pl
-
5. Data: 2003-12-23 08:21:19
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "emil" <0...@b...pl>
> dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
> prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.
> Powodzenia! Vill dobra rada :)"
>
> Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
A ja uważam że to dobry pomysł, przecież to działa na szkodę innych
klientów, kiedy ktoś dzwoni na mLinię z byle jakiego powodu.
Także Vill dobra rada czekamy na więcej!!!
-
6. Data: 2003-12-23 09:21:00
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bs7gsf$cad$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
> Ze strony głównej mBanku:
>
> "Vill dobra rada informuje: 22.12.2003
> Kliencie: gdy otrzymasz od mBanku 2 egzemplarze umowy do podpisu, nie
> dzwoń na mLinię i nie pytaj, który egzemplarz masz odesłać. Do mBanku po
> prostu przesyłasz egzemplarz umowy bez potwierdzenia otwarcia rachunku.
> Powodzenia! Vill dobra rada :)"
>
> Coś mi się wydaje, że "jakość klienta" w mBanku zaczęła się pogarszać...
Boże... Widzisz i nie grzmisz... Jaki "yntelygent" od marketingu to
przepuścił ??????????????
Primo: czy tak trudno załączyć taką informację w materiałach przesyłanych
razem z umowami.
A secundo: TAKI kokumnikat NIGDY nie powinien ujrzeć światła dziennego...
Propozycja następnej rady:
"Vill dobra rada informuje: 28.12.2003
Kliencie: gdy masz problem, nie dzwoń do nas. Mamy cię gdzieś. Pierdol
się."
Przepraszam, ale naprawdę jestem w szoku.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
wojciech (at) nawara.info
-
7. Data: 2003-12-23 10:20:40
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: rmrmg <i...@s...atu.re>
In <bs8ttl$cti$1@inews.gazeta.pl> emil wrote:
> A ja uważam że to dobry pomysł, przecież to działa na szkodę innych
> klientów, kiedy ktoś dzwoni na mLinię z byle jakiego powodu.
Wydaje mi się, że jak ktoś ma problemy z odesłaniem umowy to tym
bardziej nie uda mu się znaleść odpowiednich informacji na stronie
mbanku.
--
. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | RMRMG .
. gg: #2311504 | signature .
. mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | version .
. registered Linux user 261525 | 0.0.3 .
-
8. Data: 2003-12-23 10:36:50
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Marcin" <n...@n...com>
Witam
Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
wiadomości news:bs91dv$bio$1@news.onet.pl...
>
> Primo: czy tak trudno załączyć taką informację w materiałach przesyłanych
> razem z umowami.
Caly klopot w tym, ze ta informacja jest pezsylana przez mB.
Ale jak ktos nie czyta tego co mu przesylaja,
to pewnie nie czyta tez i strony mB.
Pozdrawiam
Marcin
-
9. Data: 2003-12-23 10:52:33
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>
Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:bs95s6$bb2$1@inews.gazeta.pl...
> > Primo: czy tak trudno załączyć taką informację w materiałach
przesyłanych
> > razem z umowami.
>
> Caly klopot w tym, ze ta informacja jest pezsylana przez mB.
> Ale jak ktos nie czyta tego co mu przesylaja,
> to pewnie nie czyta tez i strony mB.
Za moich czasów nie było. W lato zeszłego roku też nie. Może teraz coś
dodali.
Problem rozwiązałby się sam, gdyby po prostu nie podpinać tego głupiego
potwierdzenia do żadnego egzemplarza umowy. I tyle. Ale wymyślenie tego
pewnie przekracza możliwości mBanku. Jak widać - mBank woli tracić czas i
pieniądze na uświadamianie klientów, że to ten egzemplarz bez podpiętej
kartki. A jak ktoś odeśle egzeplarz z potwierdzeniem - to na żądanie za
darmo mu to odsyłać. Pewnie. Stać ich. Po co jechać z Katowic do Krakowa
A4, jak można przez Łódź...
A komunikat w tej sprawie nie zaszkodzi. Tylko że obecna jego konstrukcja
zakrawa na normalną kpinę.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
wojciech (at) nawara.info
-
10. Data: 2003-12-23 11:01:53
Temat: Re: [mBank] Vill dobra rada informuje
Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
| Problem rozwiązałby się sam, gdyby po prostu nie podpinać tego głupiego
| potwierdzenia do żadnego egzemplarza umowy.
Wtedy i tak ludzie dzwoniliby pytać, który egzemlarz odesłać, co zrobić z
potwierdzeniem otwarcia rachunku itp.
| I tyle. Ale wymyślenie tego
| pewnie przekracza możliwości mBanku.
Procedura podpisania i odesłania umowy jest naprawdę łatwa, wymaga tylko
minimum rozsądku ze strony klienta. Do tego nie potrzeba żadnej wiedzy -
wystarczy pomyśleć.
| A komunikat w tej sprawie nie zaszkodzi. Tylko że obecna jego konstrukcja
| zakrawa na normalną kpinę.
Nie przesadzaj.
Pozdr.,
JŁ