    From: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank a WZ WBK
    Date: Mon, 25 Feb 2008 21:00:54 +0100

    Witam.

    Czy ktos moze przenosil sie z mBanku do WZ WBK? Chodzi mi o te najtansze
    konta - te prawie darmowe:) Chcialbym poznac opinie, czy warto.

    Sam od 3 lat posiadam ekonto w mbanku. Konto to w pelni by mnie
    satysfakcjonowalo, gdyby nie brak mozliwosci placenia w internecie przy
    pomocy swojej karty debetowej. W mbanku jest jakies dziwne novum w postaci
    e-karty, specjalnej karty do takich platnosci, za co placi sie jeszcze 25 zl
    rocznie. Nie wiem po co w portfelu ma zalegac mi cos, czego nie mozna uzyc w
    realnym swiecie i nie rozumiem czemu mam za to jeszcze placic:P W imie zasad
    nie widze powodu, dla ktorego mbank mialby zabierac mi choc jeden z moich
    ciezkozarobionych studenckich groszy:P Powinno im w zupelnosci wystarczyc,
    ze trzymam ten grosz u nich:P, tymczasem brak moznosci zalozenia konta w
    paypalu czy kupna biletu lotniczego przez siec coraz bardziej uposledza mnie
    spolecznie:/ Tymczasem dzis dopadla mnie reklama z WZ WBK i widze, ze takie
    platnosci tam sa mozliwe bez dodatkowych oplat. Jedyny "myk" na jaki
    trafilem w WZ WBK to oplata jaka ze mnie bank zedrze po dwoch latach - 25
    zl, ale to i tak polowa tego co placilbym w mbanku. No i mbank jest o wiele
    wszechstronniejszy w kwestii bankomatow oraz ostatnio zniosl prowizje 50 gr
    za przelew. Jesli ktos posiada wiecej wiedzy, chetnie sie zapoznam.

    Mariusz