  • 1. Data: 2006-09-16 12:28:16
    Temat: mBank a oplaty za nieuzywany kredyt odnawialny (?)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    interesuje sie ta promocja kredytu odnawialnego w mBanku;
    z obliczen na ich stronie wyszlo, ze moge wziac KO na kwote 6000zl;
    chcialbym zalozyc sobie linie kredytowa do 3000zl,
    ale i na razie nie potrzebuje tych pieniedzy;

    - jakie ponosi sie calkowite oplaty za przyznanie takiej linii kredytowej ?
    /na podstawie historii eKonta;

    - jezeli bede mial ten kredyt odnawialny, ale nie bede go uzywal,
    to nie bede ponosil zadnych oplat ?

    - jaki wyjdzie koszt oplat za uzycie tego kredytu ?

  • 2. Data: 2006-09-16 18:01:25
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > to nie bede ponosil zadnych oplat ?
    >
    > - jaki wyjdzie koszt oplat za uzycie tego kredytu ?

    Proszę:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty-mkredyt.ht
    ml

  • 3. Data: 2006-09-16 18:02:08
    Od: "kerol" <k...@o...pl>

> [...]
    > ale i na razie nie potrzebuje tych pieniedzy;
    >
    > - jakie ponosi sie calkowite oplaty za przyznanie takiej linii kredytowej
    0 na poczatek. Za odnowienie wg TOiP. Trzeba uwazac aby odpowiednio wczesnie
    zrezygnowac. Musze pochwalic mbank ze nie robia glupich problemow typu "zly
    podpis" na rezygnacji.

    > - jezeli bede mial ten kredyt odnawialny, ale nie bede go uzywal,
    > to nie bede ponosil zadnych oplat ?
    tak, przez pierwszy rok. Potem oplata za przedluzenie.

    > - jaki wyjdzie koszt oplat za uzycie tego kredytu ?
    TOiP za efektywny czas bycia na minusie. Kazda wplata zmniejsza obciazenie.
    Teraz pewnie z 10%.

    Korzystalem poprzednio, i przydalo sie bardzo - tylko 4 dni obciazenie
    maksymalne, ale dzieki temu (nie tylko oczywiscie;) kupilem okazyjnie
    wymarzone mieszkanie. A koszt kredytu za te dni wyniosl doslownie grosze.

    Zastanawiam sie wlasnie nad skorzystaniem ponownie - nie wglebilem sie w
    regulamin.
    Nie ma tam czasem jakiegos zastrzezenia ze nie moga korzystac Ci co juz
    mieli kredyt odnawialny?

    Bardzo wygodny produkt, polecam. Jesli juz sie czepiac to:
    1. zmienia sie dzien naliczania odsetek na e-koncie - bedzie to dzien
    podpisania umowy kredytowej a nie koniec miesiaca.
    2. w informacji telefonicznej o saldzie rachunkow e-konto zostaje ustawione
    na ostatnim miejscu - trzeba wysluchiwac informacji o wszystkich e-max i
    e-max plusach aby sprawdzic czy wplynela wyplata ;-)))))))))))
    3. pogarsza troche bezpieczenstwo bo cala kwota kredytu staje sie dostepna
    dla kart platniczych. Nie da sie tego podobno zmienic / zablokowac. Jedynym
    rozwiazaniem pozostaje tylko ustawienie limitu do platnosci na karcie
    takiego jaki uznajemy za bezpieczny.

  • 4. Data: 2006-09-17 21:47:37
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 20:02:08 +0200, kerol napisał(a):

    > Nie ma tam czasem jakiegos zastrzezenia ze nie moga korzystac Ci co juz
    > mieli kredyt odnawialny?

    coś mi się wydaje, że jest

    > 1. zmienia sie dzien naliczania odsetek na e-koncie - bedzie to dzien
    > podpisania umowy kredytowej a nie koniec miesiaca.

    mi się nie zmienił. Kredyt brałem półtora roku temu

    > 2. w informacji telefonicznej o saldzie rachunkow e-konto zostaje ustawione
    > na ostatnim miejscu - trzeba wysluchiwac informacji o wszystkich e-max i
    > e-max plusach aby sprawdzic czy wplynela wyplata ;-)))))))))))

    W necie też mi przeskoczyło na koniec

> [...]
    > dla kart platniczych. Nie da sie tego podobno zmienic / zablokowac. Jedynym
    > rozwiazaniem pozostaje tylko ustawienie limitu do platnosci na karcie

    to fakt

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-09-18 21:53:51
    Od: "kerol" <k...@o...pl>

    > coś mi się wydaje, że jest

    Tak, ale w regulaminie jest napisane ze promocja nie dotyczy tych ktorzy
    _nie_wypowiedzieli_ lub _nie_zlozyli_dyspozycji_wypowiedzenia_ kredytu
    odnawialnego w terminie 25.03.2006 - 29.09.2006.
    Ciekawe jak mnie potraktuja - bo ja po prostu nie przedluzylem poprzedniej
    umowy - zadnego wypowiedzenia nie skladalem.
    Zlozylem teraz wniosek, pozyjemy zobaczymy. Pewnie zejdzie sie z miesiac
    ;-)))

  • 6. Data: 2006-09-19 20:44:05
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2006 23:53:51 +0200, kerol napisał(a):

    > Ciekawe jak mnie potraktuja - bo ja po prostu nie przedluzylem poprzedniej
    > umowy - zadnego wypowiedzenia nie skladalem.

    Ja już nie pamiętam, co mam dokłądnie w umowie, ale mam już kredyt ponad
    rok i nic w międzyczasie nie robiłem (też promocyjnie zakładany) - albo
    było napisane, że umowa bezterminowa, albo że na rok, a jak się nie
    wypowie, to się sama przedłuży. Pewny jesteś, że nie korzystasz z KO, jeśli
    nie składałeś wypowiedzenia?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2006-09-19 21:23:57
    Od: "kerol" <k...@o...pl>

> [...]
    > rok i nic w międzyczasie nie robiłem (też promocyjnie zakładany) - albo
    > było napisane, że umowa bezterminowa, albo że na rok, a jak się nie

    W takim razie jesli masz KO ponad rok to _musiales_ zaplacic prowizje (1%
    kwoty kredytu) chyba ze jest jakas oferta VIP.

    > Pewny jesteś, że nie korzystasz z KO, jeśli
    > nie składałeś wypowiedzenia?

    Pewny jestem - nie przedluzylem KO bo za kolejny rok byla prowizja. Wlasnie
    dlatego jestem ciekaw jak mnie potraktuja bo _zadnych_wypowiedzen_ nie
    skladalem. Po prostu poprosilem o nie przedluzanie automatyczne umowy.
    Poza tym KO zwieksza kwote dostepnych srodkow, a teraz mam saldo=dostepnym
    srodkom.

    Ciekaw jestem jaka bedzie interpretacja mbanku bo korzystam ladnych pare lat
    i dotychczas bylem z nimi zgodny w interpretacji
    ;-)))))))))
    Ale pewnie maja tyle wnioskow kredytowych ze dowiem sie gdzies za miesiac.
    Nie zalezy mi na czasie - chce skorzystac z bezprowizyjnosci.

  • 8. Data: 2006-09-20 16:04:13
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2006 23:23:57 +0200, kerol napisał(a):

    > W takim razie jesli masz KO ponad rok to _musiales_ zaplacic prowizje (1%
    > kwoty kredytu) chyba ze jest jakas oferta VIP.

    Oczywiśćie, że za kolejny rok zapłaciłem

    >Po prostu poprosilem o nie przedluzanie automatyczne umowy.

    I to pewnie potraktują jako wypowiedzenie :(

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl