  • 1. Data: 2010-06-02 08:33:53
    Temat: mBank - aktywacja karty i dziwne daty
    Od: "Michal Sawicki" <m...@o...pl>

    Skonczyla sie waznosc mojej karty (do maja 2010), dostalem nowa, wazna do 2013
    roku, chce ja aktywowac, loguje sie do banku i czytam:

    Data ważności karty
    31-05-2010
    Status karty
    W PRODUKCJI

    Nie rowumiem, to ktora karta jest w produkcji, ta ktora skonczyla waznosc, czy
    ta ktora teraz otrzymalem? Mam kliknac na aktywacje tej z minionym terminem
    waznosci?

    M.

  • 2. Data: 2010-06-02 10:01:23
    Temat: Re: mBank - aktywacja karty i dziwne daty
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    On Jun 2, 10:33 am, "Michal Sawicki" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > W PRODUKCJI
    >
    > Nie rowumiem, to ktora karta jest w produkcji, ta ktora skonczyla waznosc, czy

    Otrzymana.

    > Mam kliknac na aktywacje tej z minionym terminem
    > waznosci?

    Tak. Bo jak czytam to jest wznowienie.

    --
    Lampy Kibica, do domu i ogrodu