  • 1. Data: 2009-08-05 13:02:11
    Temat: [mBank] bankomat zagranicą
    Od: asc <d...@b...its.invalid>

    Pamiętam, że mBank się chwalił darmowymi bankomatami zagranicą.
    Postanowiłem sprawdzić jak to wygląda w praktyce i wyciągnąłem na próbę
    20 EUR z bankomatu w Niemczech, używając zwykłej karty bankomatowej
    mBanku. Zablokowana kwota to 83,30 PLN.

    Licząc 83,30 / 20 = 4,165. Co nijak ma się do:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/kurs_walut/?day=04&mo
    nth=08&year=2009&show=

    Jak to się poprawnie liczy? Jak to wygląda z kredytówką mBanku?

    --asc

  • 2. Data: 2009-08-05 13:05:50
    Temat: Re: [mBank] bankomat zagranicą
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 05 Aug 2009 15:02:11 +0200, asc napisał(a):

    > Zablokowana kwota to 83,30 PLN.

    Poczekaj na rozliczenie i wtedy porównaj.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-08-05 13:06:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "asc" <d...@b...its.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zablokowana kwota to 83,30 PLN.
    >
    > Licząc 83,30 / 20 = 4,165. Co nijak ma się do:

    Poczekaj do obciążenia konta.
    Są różnice w stosunku do blokady.

  • 4. Data: 2009-08-05 13:55:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

> [...]
    > Postanowiłem sprawdzić jak to wygląda w praktyce i wyciągnąłem na próbę
    > 20 EUR z bankomatu w Niemczech, używając zwykłej karty bankomatowej

    Docelowa może być nieco wyższa/niższa, po rozliczeniu.

    Swoją drogą, kursy nienajgorsze - wyciągałem z bankomatu tydzień temu
    litewskie Lity i kurs wyszedł w okolicach 1,262 LTL/PLN podczas gdy w
    kantorach ceny LTL oscylowały w okolicach 1,33 :)
    W informacji o transakcji jest podana kwota w walucie rozliczeniowej - EUR -
    i po przeliczeniu według kursu sprzedaży z tego dnia zgadza się co do
    grosza.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944