  • 21. Data: 2004-10-19 13:36:05
    Temat: Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "GideoN" news:cl2dnd$h84$1@npnet.org
    > juz 3 miesiac sie zaczal jak zalozylem sobie tam konto, a ciagle nie mam
    > pelnej aktywacji :-) ciekawe ile to u nich jeszcze potrwa :-)

    Nie wiń banku tylko naszą kochaną pocztę, która klientów ma głęboko
    gdzieś...

  • 22. Data: 2004-10-19 14:26:48
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Piter napisał(a):
    > "GideoN" news:cl2dnd$h84$1@npnet.org

    > Nie wiń banku tylko naszą kochaną pocztę, która klientów ma głęboko
    > gdzieś...

    No nie wiem...Listy wysyłane pocztą jakoś zawsze dochodzą max po 3-4
    dniach. Wysyłane do mBanku zawsze idą 10 dni. IMHO to tylko wygodna
    wymówka dla mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 23. Data: 2004-10-19 14:33:19
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Marcin Lubojański" news:cl385h$2rd$1@inews.gazeta.pl
    > No nie wiem...Listy wysyłane pocztą jakoś zawsze dochodzą max po 3-4
    > dniach. Wysyłane do mBanku zawsze idą 10 dni. IMHO to tylko wygodna
    > wymówka dla mBanku.

    To ja sam nie wiem co już mam myśleć na ten temat... :( Karta Visa Electron
    szła do mnie ok. 4 dni. Natomiast karta VISA została wysłana tego samego
    dnia co Visa Electron a co ciekawe doszła do mnie dopiero po ok. 8 dniach od
    otrzymania pierwszej karty tj. Visa Electron. Aby było jeszcze śmieszniej na
    kopertach były te same daty wysłania przez pocztę polską. No więc jak? Kogo
    można tutaj winić. Bo ja już się w tym pogubiłem.

  • 24. Data: 2004-10-19 15:23:45
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Marcin Lubojański* napisał(a):

    > No nie wiem...Listy wysyłane pocztą jakoś zawsze dochodzą max po 3-4
    > dniach. Wysyłane do mBanku zawsze idą 10 dni. IMHO to tylko wygodna
    > wymówka dla mBanku.

    mBank ma osobną umowę z PP (tak powiedziano mi na mLinii). Hmm... A może
    to wymówka podparta odpowiednimi ustaleniami z umowy ;)

    Gree

  • 25. Data: 2004-10-19 16:41:23
    Od: "Piter" <p...@t...pl>

    "Gree" news:cl3bhr$jdc$1@inews.gazeta.pl
    > mBank ma osobną umowę z PP (tak powiedziano mi na mLinii). Hmm... A może
    > to wymówka podparta odpowiednimi ustaleniami z umowy ;)

    Kto by ich tam wyczuł he he he :) Mbank to jednak wielka niewiadoma :P

  • 26. Data: 2004-10-19 21:17:46
    Temat: Re: [OT]Re: mBank - bekowy bank :-)
    Od: "Domin" <dkmg usunspacje @ o2.pl>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości
    > Natomiast na ogolnienie mojego pytania nadal nie znam odpowiedzi. Jak
    dlugo
    > banki w Polsce (mniej wiecej, zdaje sobie sprawe ze moze byc bardzo
    roznie,
    > a czesciowo nawet nieokreslone) toleruja 0zl na platnych kontach i
    > niedozwolony debet.

    np. PKO BP SA, Superkonto.
    Przez ponad 9 mies. tego roku na koncie było 0 PLN. Bank sobie zyczy za
    prowadzenie konta 4 PLN/mies.
    Niedawno musialem na krotko skorzystac z tego konta. Po przelaniu srodkow
    bank odliczyl sobie 36 PLN. Konta juz nie potrzebuje i dla swietego spokoju
    zlozylem wymowienie z 14 dniowym wymowieniem.

    pozdr
    Dominik

  • 27. Data: 2004-10-20 09:28:17
    Od: "Leming" <w...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cl385h$2rd$1@inews.gazeta.pl...

    > No nie wiem...Listy wysyłane pocztą jakoś zawsze dochodzą max po 3-4
    > dniach. Wysyłane do mBanku zawsze idą 10 dni. IMHO to tylko wygodna
    > wymówka dla mBanku.

    Skoro odbiegacie od tematu, to dorzucę swoje 3 grosze.
    Wczoraj odebrałem 3 przesyłki. Jedna to paczka z książkami z Merlina - moją
    żonę spotkał przypadkowo sąsiad i oddał paczkę. Cud, mieszkamy w tym bloku
    od niedawna i często jeszcze wyjeżdżamy. Pytanko: skąd jakiś obcy gość może
    mieć paczkę adresowaną do mnie???
    Druga przesyłka to list z Francji - w środku podobno było 5 euro. Podobno...
    było... bo nie dotarło. List został przez kogoś otworzony, i powtórnie
    zaklejony taśmą.
    Tak działa nasz poczta.
    Bez komentarza :-/

  • 28. Data: 2004-10-20 11:52:00
    Od: "stakus" <a...@a...pl>

    W poscie cl5b3c$8mv$...@n...onet.pl
    Leming napisal(a):

> [...]
    > w tym bloku od niedawna i często jeszcze wyjeżdżamy. Pytanko: skąd
    > jakiś obcy gość może mieć paczkę adresowaną do mnie???

    Mozesz reklamowac.

    > Druga przesyłka to list z Francji - w środku podobno było 5 euro.
    > Podobno... było... bo nie dotarło. List został przez kogoś otworzony,
    > i powtórnie zaklejony taśmą.
    > Tak działa nasz poczta.

    Nasza? Przeciez list przyszedl z Francji wiec nie wiesz jaka poczta ukradla
    pieniadze. Swoja droga - wysylanie jakichkolwiek pieniedzy w liscie to
    wyjatkowo kiepski pomysl.

    --
    Pozdrawiam,
    stakus

  • 29. Data: 2004-10-20 12:43:21
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "stakus" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ukradla
    > pieniadze. Swoja droga - wysylanie jakichkolwiek pieniedzy w liscie to

    1. Dla małych kwot list wartosciowy to jest czesto jedyny realny pomysl. Ale
    musi byc wartosciowy, zeby mozna bylo odebrac rownowartosc w razi "wypadku".
    2. Wbrew pesymistycznym opiniom u nas panujacym, za granica rownie czesto
    ginie zawartosc jak w kraju. Kilka lat temu w Chicago i okolicach wpadla
    wieksza szajka, ktora obrabiala m.in. przesylki do Polski.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 30. Data: 2004-10-20 20:19:59
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

> [...]

    ukradla
    > pieniadze. Swoja droga - wysylanie jakichkolwiek pieniedzy w liscie to

    No wlasnie - _u_nas_ to wyjatkowo kiepski pomysl. Nam ciotka z Kanady
    chciala przyslac tak chyba 200 dolcow - bo u nich to normalne. I naprawde
    jak rozmawialem z paroma obcokrajowcami to wszelkie male (umownie) kwoty
    wysylaja normalnym listem. Raczej nic nie ginie... chyba, ze wyslane
    zostanie do Polski ;-)). Coz.. co kraj to obyczaj ;-D

    Belin