eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank: blokada kanału internetowego...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 11. Data: 2003-10-09 08:33:48
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "seb" <n...@a...pl>


    Szczególnie boli to, że w momencie wywołania strony, gdy nie poczeka się do
    końca jej ładowania, a kursor 'stoi' już w miejscu na haslo, człowiek
    wpisuje hasło nie patrząc na ekran. W tym czasie strona się doładowuje do
    końca, a kursor powraca do okienka z ID (tego wyżej :) - no i po naciśnieciu
    Enter mamy błąd logowania :(( Strasznie mnie to wkurza, jesli mam być
    szczery...

    Seb



  • 12. Data: 2003-10-09 08:41:54
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm36i3$hsv$...@n...news.tpi.pl,
    seb <n...@a...pl>:
    > Szczególnie boli to, że w momencie wywołania strony, gdy nie poczeka
    > się do końca jej ładowania, a kursor 'stoi' już w miejscu na haslo,
    > człowiek wpisuje hasło nie patrząc na ekran. W tym czasie strona się
    > doładowuje do końca, a kursor powraca do okienka z ID (tego wyżej :)
    > - no i po naciśnieciu Enter mamy błąd logowania :(( Strasznie mnie
    > to wkurza, jesli mam być szczery...

    Wiele eBankow to ma. mBank wdrozy w tym zakresie poprawke wg sugestii
    klientow na Forum.

    Moim zdaniem "duzy licznik" bledow powinien byc zerowany, powiedzmy raz w
    roku - to by wystarczylo.
    Potem niepotrzebne dzwonienie po odblokowanie - koszty i obciazenie mLinii.
    A jak sie akurat trafi za granica - nieciekawie.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 13. Data: 2003-10-09 10:41:29
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "seb" <n...@a...pl>


    > Wiele eBankow to ma.

    No tak, ale tam nie wiąże sie to z przekraczaniem jakiegos tam duzego limitu
    ...

    > mBank wdrozy w tym zakresie poprawke wg sugestii
    > klientow na Forum.

    Tzn poprawka ma dotyczyc zniesienia tego limitu, czy usuniecia tego
    uciazliwego 'wracania' kursora ?
    >
    > Moim zdaniem "duzy licznik" bledow powinien byc zerowany, powiedzmy raz w
    > roku - to by wystarczylo.

    Popieram !

    > Potem niepotrzebne dzwonienie po odblokowanie - koszty i obciazenie
    mLinii.
    > A jak sie akurat trafi za granica - nieciekawie.

    Dokładnie.

    pzdr
    Seb



  • 14. Data: 2003-10-09 12:41:04
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bm3dvk$q7f$...@a...news.tpi.pl,
    seb <n...@a...pl>:
    >> Wiele eBankow to ma.
    >
    > No tak, ale tam nie wiąże sie to z przekraczaniem jakiegos tam duzego
    > limitu ...

    Fakt.

    >> mBank wdrozy w tym zakresie poprawke wg sugestii
    >> klientow na Forum.
    >
    > Tzn poprawka ma dotyczyc zniesienia tego limitu, czy usuniecia tego
    > uciazliwego 'wracania' kursora ?

    Przeskakującego kursora


    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta


  • 15. Data: 2003-10-09 18:48:02
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 09 Oct 2003 07:56:50 +0200, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >"... następuje po 50-tym użyciu jednego hasła."
    >
    >J e d n e g o a powinno byc b l e d n e g o.

    na usprawiedliwienie mam jedynie późną porę...

    >I potem tacy rozni pisza o blondynkach... Blondynka by sprawniej
    >to wyluszczyla. :-)

    :-)


    --
    Jarek Andrzejewski


  • 16. Data: 2003-10-09 21:30:22
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > >>>Co więcej: bank tej informacji nie podaje klientom.
    > >>
    > >>Czyżby?
    > >>http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_f
    aq_2124.html#3724
    > >
    > >no to jesteś lepszy od "ekspertów" mBanku. "Tomasz G" (mChatowiec) na
    >
    > dodam jeszcze, że ta sama odpowiedź padła z ust mLinki

    mieszasz pojęcia - mBank rzeczywiście nie ostrzega o tym jaki jest stan
    licznika dużego, czyli ile masz już błędnych logowań (np. czy 20 czy może 45
    razy już się błędnie zalogowałeś) natomiast o tym blokowaniu po 50 pomyłce
    informacje są: wchodząc do okna "logowanie" i klikając na znak "?" w prawym
    górnym rogu jest wyjaśnione pojęcie małego i dużego licznika, no i poza tym
    jest to wyjaśnione tutaj
    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2124.html#3724

    pozdr
    david

    P.S.
    czy ten ekspert mCzatowy był na niebiesko (jak pracownicy mBanku) czy na
    czarno (jak zwykła osoba zaglądająca na mCzat) bo temu drugiemu powinieneś
    ufać z pewnymi ograniczeniami.



  • 17. Data: 2003-10-09 21:59:57
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2003 23:30:22 +0200, "david" <d...@p...fm>
    wrote:

    >> >>>Co więcej: bank tej informacji nie podaje klientom.
    >> >>
    >> >>Czyżby?
    >> >>http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_f
    aq_2124.html#3724
    >> >
    >> >no to jesteś lepszy od "ekspertów" mBanku. "Tomasz G" (mChatowiec) na
    >>
    >> dodam jeszcze, że ta sama odpowiedź padła z ust mLinki
    >
    >mieszasz pojęcia - mBank rzeczywiście nie ostrzega o tym jaki jest stan
    >licznika dużego, czyli ile masz już błędnych logowań (np. czy 20 czy może 45

    moje pytanie do eksperta brzmiało "czy ta cecha systemu jest ujawniana
    klientom zawczasu". Odpowiedź była krótka" "nie".

    >czy ten ekspert mCzatowy był na niebiesko (jak pracownicy mBanku) czy na
    >czarno (jak zwykła osoba zaglądająca na mCzat) bo temu drugiemu powinieneś
    >ufać z pewnymi ograniczeniami.

    nie pamiętam. Wywołałem go przy pomocy menu "Kontakt z mLinią" po
    zalogowaniu


    --
    Jarek Andrzejewski


  • 18. Data: 2003-10-09 22:20:08
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > moje pytanie do eksperta brzmiało "czy ta cecha systemu jest ujawniana
    > klientom zawczasu". Odpowiedź była krótka" "nie".
    >
    ale o jaką cechę chodziło:
    #1 to że po 50 nieudanym logowaniu kanał jest blokowany
    czy
    #2 to ile razy już mamy nieudane blokowanie wykonane ???

    pozdr
    david



  • 19. Data: 2003-10-09 23:22:50
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003 00:20:08 +0200, "david" <d...@p...fm>
    wrote:

    >> moje pytanie do eksperta brzmiało "czy ta cecha systemu jest ujawniana
    >> klientom zawczasu". Odpowiedź była krótka" "nie".
    >>
    >ale o jaką cechę chodziło:
    >#1 to że po 50 nieudanym logowaniu kanał jest blokowany

    to

    >czy
    >#2 to ile razy już mamy nieudane blokowanie wykonane ???

    przecież tego nie da się nazwać cechą systemu
    --
    Jarek Andrzejewski


  • 20. Data: 2003-10-10 11:36:25
    Temat: Re: mBank: blokada kanału internetowego...
    Od: "/\\" </\@/\./\>


    Użytkownik "Sztoker" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:6j59ovk9937eap1ge1f6974nqf1c5ktcm3@six.feet.und
    er...
    > On Thu, 09 Oct 2003 00:52:37 +0200, A_Zet wrote:
    >
    > >Powiem prawde, ze zupelnie nie rozumiem, o czym Panowie
    > >rozprawiacie... Moze kazdy o czym innym?
    >
    > Masz rację, że nie rozumiesz. Mowa tu o logowaniach błędnych.

    Nie ma czegos takiego jak bledne logowanie !

    Albo sie logujesz albo nie.
    Jak nie - to jest to nieudana proba logowania !

    I faktycznie rozpoczynajacy watek zaczal zupelnie
    nie logicznie i bez sensu :(

    /\



strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1