  • 1. Data: 2010-03-01 06:01:24
    Temat: mBank - brak wykresu w funduszach inwestycyjnych
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Pytałem już w grupie alt.pl.mozilla, ale nie udało się rozwiązać
    problemu. Może w tej grupie ktoś wpadnie na przyczynę mojego
    problemu.

    Na przykładowej stronie z informacjami o konkretnym funkuszu
    inwestycyjnym w mBanku

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/sfi/fi.h
    tml?WABO

    nie widzę wykresu zmienności jednostek w czasie. Mam
    Firefoksa 3.6. Jeszcze pod koniec grudnia 2009 widziałem, ale
    wtedy była starsza wersja. Osoba z grupy mozilli twierdzi, że
    w wersji 3.6 widzi ten wykres więc problem jest po mojej
    stronie.
    Adblock mam wyłączony, RIP używam, ale nie dla mBanku. Javę mam
    włączoną, bo we wtyczkach jest wpis:
    "Java Plug-in 1.4.2.50
    Java Plug-in 1.4.2_05 for Netscape Navigator (DLL Helper)"

    Co jeszcze może być nie tak?

    --
    Bestsellery książkowe:
    "Los Barwą Malowany" (o reinkarnacji i rozwoju duchowym)

  • 2. Data: 2010-03-01 09:48:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    ab wrote:

    > "Java Plug-in 1.4.2.50
    > Java Plug-in 1.4.2_05 for Netscape Navigator (DLL Helper)"
    >
    > Co jeszcze może być nie tak?

    Java? aktualną wersją jest Version 6 Update 18, zaś po tym
    co piszesz wygląda że masz Version 4, Update 5, czyli ekhm
    prehistoryczną.

    http://www.java.com/pl/download/windows_ie.jsp?local
    e=pl&host=www.java.com

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2010-03-02 05:33:02
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Napisane przez "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski", dnia 01 mar 2010:

    > aktualną wersją jest Version 6 Update 18, zaś po tym
    > co piszesz wygląda że masz Version 4, Update 5, czyli ekhm
    > prehistoryczną.

    Zainstalowanie nowej Javy pomogło i wykres się teraz wyświetla.
    Dziękuję.