  • 1. Data: 2003-04-06 17:14:47
    Temat: mBank czy Inteligo ?
    Od: "bartosz" <b...@p...pl>

    Hej.
    Czy ktos z Was moze mi doradzic : chcialem otworzyc jakies internetowe konto
    ale nie wiem ktory bank wybrac.
    Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    Z gory serdeczne dzieki
    Pozdrawiam

    Bartosz

  • 2. Data: 2003-04-06 17:23:17
    Temat: Re: mBank czy Inteligo ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bartosz wrote:
> [...]
    > internetowe konto ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do

    mBank

  • 3. Data: 2003-04-06 17:26:56
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "bartosz" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    Zdecydowanie mBank.

    m.

  • 4. Data: 2003-04-06 17:30:13
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

> [...]
    konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    Jak masz bliko do bankomatu Euronetu to mBank - tansze (glownie to brak
    oplaty za prowadzenie,
    karte ve i przelewy), wieksze oprocentowanie(przy 100 pln bez znaczenia) i
    supermarket funduszy (nigdy nie wiaodmo czy wkrotce nie bedzie Tobie
    przydatny).

    Jezeli w okolicy sa tylko bankomaty PKO BP to Inteligo.
    Ale jak chcesz miec kolo 100 pln to lepiej uwazaj, bo jak zejdziesz w
    ktoryms miesiacu
    ponizej 100 pln srednio to calkiem sporo biora w Inteligo za prowadzenie
    konta.
    Do tego miesieczna oplata za karte (ale za to dziala czasami przy
    transkakcjach w necie)
    i niestety kazdy przelew do innego banku platny.
    I na koniec to pseudo zgodny z norma numer konta w Inteligo.
    Tzn. wszyscy w Inteligo maja taka sama liczbe kontrolna (50 lub 55).
    Jezeli wszyscy maja taka sama to co to za liczba kontrolna?
    No i latwiej dzieki temu o pomylke i troszke klopotow...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2003-04-06 17:37:56
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jezeli wszyscy maja taka sama to co to za liczba kontrolna?
    > No i latwiej dzieki temu o pomylke i troszke klopotow...

    To akurat nie ma znaczenia. Bo reszta numeru tak czy inaczej musi do liczby
    kontrolnej pasowac, wiec nie zmienia to w zaden sposob prawdopodobienstwa
    niewychwycenia przez algorytm weryfikujacy przypadkowej pomylki. Nawet chyba
    nieco zmniejsza, bo blad w cyfrach kontrolnych wylapywany jest od razu :).

    marekz

  • 6. Data: 2003-04-06 17:50:53
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chyba
    > nieco zmniejsza, bo blad w cyfrach kontrolnych wylapywany jest od razu :).

    Przyznam sie od razu, ze na to nie wpadlem aby reszte numeru dopasowac do
    liczby kontrolnej...
    Pomyslalem raczej o tym, ze po prostu uzupelnili numer...
    (jakies uniwerslane numery kontrolne czy cos).

    Moze to przez to, ze mam konto w marmurkowym PKO BP i tamten numer
    nie jest zgodny z norma na pewno (jest za krotki) i przy przelewach trzeba
    go
    sztucznie rozszerzac. Ale otrzymalem niedawno od PKO BP
    maila z informacja, ze wkrotce maja zmieniac numery kont na zgodne z
    norma...

    Pzodrawiam

    Marcin

  • 7. Data: 2003-04-06 22:18:37
    Od: "chillin" <c...@o...pl>

    polecam mBank

    sam uzywam mBank i Lukasa

  • 8. Data: 2003-04-07 07:10:58
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    jak do allegro tylko mBank
    nie płacisz za prowadzenie konta
    nie potrzeba tokena jak w lukas banku

    Lukas
    ------------
    www.bankier.pl/sp/tombaj8872

  • 9. Data: 2003-04-07 15:00:34
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

> [...]
    konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    Zdecydowanie mBank !!!

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-04-07 17:42:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "bartosz" <b...@p...pl> wrote in message
> [...]
    konto
    > ale nie wiem ktory bank wybrac.
    > Na koncie bedzie jakies 100 zl. Glownie konto uzywane bedzie do allegro.

    mBank :)

    --
    pozdrawiam
    plusz