eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - historia offline?mBank - historia offline?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 03 Mar 2016 16:26:33 +0100
    From: Dąbrowski <n...@a...pl>
    Reply-To: n...@a...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130328
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - historia offline?
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <56d857ad$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.148.245
    X-Trace: 1457018797 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22832 83.31.148.245:32696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621039
    [ ukryj nagłówki ]

    Czy działa wam historia offline transakcji giełdowych?
    Wybieram Moje finanse/Inwestycje/Giełda/Historia offline/Historia
    transakcji, zaznaczam interesujący mnie przedział czasowy, zaznaczam że
    chce w formacie pdf, klikam Zatwierdź i w tym momencie zostaję
    wylogowany i dostaję komunikat "Akcja nie powiodła się Spróbuj ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy, skontaktuj się z mLinią."
    Dzwoniłem na infolinię, przyjęto reklamację. Po 2 dniach dostałem
    odpowiedź, że u nich wszystko działa i reklamacja nie została uznana.
    Jeżeli u mnie dalej nie działa to mam napisać emaila z opisem wszystkich
    czynności i zrzutami ekranu. Niestety nadal nie działa.
    System Windows 7, przeglądarka Firefox w najnowszej wersji, ale
    sprawdzałem także IE, sprawdzałem z uruchomionym antywirusem i z
    wyłączonym. Wyłączyłem też blokadę wyskakujących okien i wyczyściłem
    cache przeglądarki. Zmieniałem zakres dni, zmieniałem format pobranych
    danych. Za każdym razem jest tak samo, wylogowuje mnie i komunikat, że
    akcja nie powiodła się.
    Tu
    https://www.mbank.pl/forum/watek,992730,historie-off
    line-wylogowanie-po-wykonaniu-historia-transakcji,1.
    html
    ktoś opisał identyczny problem ale z innym systemem operacyjnym i inną
    przeglądarką.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1