eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank i karta dodatkowa (długie)mBank i karta dodatkowa (długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "Jet" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank i karta dodatkowa (długie)
    Date: Mon, 11 Mar 2002 08:53:46 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1015833226 14494 194.181.190.181 (11 Mar 2002 07:53:46
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Mar 2002 07:53:46 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.76.96.196
    X-Original-NNTP-Posting-From: pa196.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:169311
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, właśnie spotkała mnie niemiła sytuacja w mBanku.
    Otóż skasowali mnie za kartę dodatkową. Oto mail który otrzymałem z mBanku:

    Informuje, ze o wszelkich zmianach, nowosciach nasi Klienci sa informowani za
    posrednictwem Aktualnosci w inernecie, przez operatora mLinii. Oplata za karte
    dla pelnomocnika zostala wprowadzona w pazdzierniku zeszlego roku. Owszem na
    samym poczatku oplata ta była pobierana dopiero po aktywacji karty, z tym ze
    to powodowalo, ze karta zostala wydana, ale bank nigdy nie uzyskal naleznej mu
    platnosci. Z tego wlasnie względu oplata jest pobierana za karte wydana, bez
    wzg na to czy zostala uaktywniona, czy tez nie.

    Zgodnie z regulaminem, aby karta nie zostala odnowiona, należy zlozyc taka
    dyspozycje na 45 dni przed uplywem daty waznosci karty. To ze karte otrzymali
    Panstwo 40 dni wczesniej nie jest niczym nieprawidlowym, karta jest
    sporzadzana w przeciagu 3 dni roboczych i wysylana na adres do korespondencji.
    Wiec w Panstwa przypadku wszystko odbylo się prawidlowo.

    Czyli krótko mówiąc postawili klientów przed faktem dokonanym i tyle.
    Ciekawe że sami się przyznają że zrobili tak wobec wielu klientów.
    Klienci mBanku nie zapominajcie wchodzić codziennie w Aktualności bo może coś
    Was zaskoczyć!!!!!!!!!!!!!!!!!


    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1