  • 21. Data: 2004-12-17 13:34:05
    Temat: Re: mBank i kredyt hipoteczny CHF
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    news:cpuigi$mhm$1@news.onet.pl...

    > Zmienia. Utwierdziłaś się w swoim wyborze, a i reklamujesz go przy okazji

    i tak czy by mi powiedzial czy nie obojetnie
    podpisalam i jakby mi powiedzial ze podnosza to i tak nic by to nie
    zmienilo!!!!

    KUMASZ? :-)

  • 22. Data: 2004-12-17 13:45:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i tak czy by mi powiedzial czy nie obojetnie
    > podpisalam i jakby mi powiedzial ze podnosza to i tak nic by to nie
    > zmienilo!!!!

    Super! Takich klientów wszystkim trzeba :-)

    > KUMASZ? :-)

    Nie dość, że Ci się żaby zalęgły, to jeszcze capslock się zaciął. Nie za
    dużo nieszczęść na raz :-) ? Ale niech Ci będzie - rozumiem co piszesz, co
    nie oznacza, że mnie to nie śmieszy. Teraz jaśniej?

  • 23. Data: 2004-12-17 13:48:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > kum kum nie przewidywal kursu walut tylko oprocentowanie

    Tiaaaa - pytanie pomocnicze: od czego zależy to tajemnicze oprocentowanie?

    > dobra nie wazne

    Pewnie, że nie - to tylko kasa :-)