eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank jest BLONDYNKĄmBank jest BLONDYNKĄ
  • Data: 2002-03-04 15:35:26
    Temat: mBank jest BLONDYNKĄ
    Od: "Staszek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Karta pelnomocnika stracila waznosc z poczatkiem marca. Moja karta zostala
    przeslana, pelnomocnika nie.
    Dzwonie do mLinii po raz 4 i zawsze to samo: oplata pobralismy (a jakze by
    inaczej) prosze cierpliwie czekac, zwykle wysylamy kilka tygodni przed
    uplywem terminu waznosci.

    Kiedy cierpliwosc sie skonczyla uslyszalem, ze moga wydac nowa karte, w
    ciagu 3 dni, ktora dotrze znowu poczta niewiadomo kiedy. Tym bardziej, ze
    nowa karta = nowy PIN!!!
    A czy mozna kurierem? NIE. A czy moze moglbym sam za niego zaplacic? NIE. A
    czy mozna szybciej niz w ciagu 3 dni wydac? NIE.

    Uswiadomilem pani w mLinii, ze w czasie, kiedy mBank laskawie wysle do mnie
    karte (ktora moze znowy zaginac...) ja zdaze zalozyc konto w INnym
    internetowym banku. Zalozyc i uruchomic konto i aktywowac karte. I wlasnie
    tak zrobilem.

    A mialem o mBanku takie dobre zdanie. Ale to bylo zanim mBank zmienil plec.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1