  • 1. Data: 2003-06-17 07:14:40
    Temat: mBank - karty debetowe
    Od: "zzz" <z...@z...zz>

    ostatnio chyba pojawila sie w serwisie transakcyjnym mBanku nowa zakladka:
    KARTY DEBETOWE
    czy ktos moze mi wyjasnic do czego ona sluzy?
    po kliknieciu na nia u mnie wyskakuje komunikat BRAK KART DEBETOWYCH
    chociaz oczywiscie standardowego delfina VE posiadam
    ktos wie o co chodzi?

    pozdr

  • 2. Data: 2003-06-17 07:21:20
    Temat: Re: mBank - karty debetowe
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > po kliknieciu na nia u mnie wyskakuje komunikat BRAK KART DEBETOWYCH
    > chociaz oczywiscie standardowego delfina VE posiadam
    > ktos wie o co chodzi?

    Cytat ze strony
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=748
    78&t=74878

    " Została dodana obsługa kart debetowych.
    UWAGA! Po wdrożeniu w serwisie transakcyjnym na liście kart debetowych NIE
    będą widoczne dotychczas wydane karty. Planujemy rozpocząć wydawanie nowych
    kart, które będzie można obsługiwać poprzez nowe opcje, na jesieni tego
    roku.
    Nowa funkcjonalność pozwoli na: aktywację kart; ustalanie PINu; przeglądanie
    szczegółów karty; przeglądanie operacji i przeglądaniu blokad"

  • 3. Data: 2003-06-17 07:40:22
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    zzz <z...@z...zz> napisał(a):

> [...]
    > po kliknieciu na nia u mnie wyskakuje komunikat BRAK KART DEBETOWYCH
    > chociaz oczywiscie standardowego delfina VE posiadam

    Moze przemysla jeszcze ten pomysl i wprowadza jednak debetowe VC...?

    D.

  • 4. Data: 2003-06-19 18:51:30
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a d...@p...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > Nowa funkcjonalność pozwoli na: aktywację kart; ustalanie PINu;
    > przeglądanie szczegółów karty; przeglądanie operacji i przeglądaniu

    To jeszcze trochę inne pytanie (pewnie lamerskie): dlaczego np. VE jest
    kartą debetową, choć nie można nią zrobić debetu na koncie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

  • 5. Data: 2003-06-19 19:36:13
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jeszcze trochę inne pytanie (pewnie lamerskie): dlaczego np. VE jest
    > kartą debetową, choć nie można nią zrobić debetu na koncie?

    Jak masz debet w konci to karta nazywa sie prawidlowo :) Nazwa jest wzieta z
    orginalnej nazwy "debit"

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-06-19 20:25:05
    Od: "david" <d...@N...gazeta.pl>

    Budzik <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > To jeszcze trochę inne pytanie (pewnie lamerskie): dlaczego np. VE jest
    > kartą debetową, choć nie można nią zrobić debetu na koncie?

    normalnie tą kartą można debet zrobić ale mBank nie oferuje funkcji debetu
    co oznacza że debetu w mBanku nią nie da się zrobić :) zamiast tego mBank
    oferuje Kredyt Odnawialny w eKoncie.
    pozdr
    david

  • 7. Data: 2003-06-19 20:47:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    david wrote:

    > normalnie tą kartą można debet zrobić ale mBank nie oferuje funkcji
    > debetu co oznacza że debetu w mBanku nią nie da się zrobić :)

    Da się. Wybierz wszyskie pieniądze z konta w obcym bankomacie i będziesz
    miał debet jak sie patrzy :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-06-20 14:03:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Jak masz debet w konci to karta nazywa sie prawidlowo :) Nazwa jest wzieta z
    > orginalnej nazwy "debit"

    Ktora to orginalna (sic) nazwa oznacza moze debet?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2003-06-20 18:38:18
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote:

    > Da się. Wybierz wszyskie pieniądze z konta w obcym bankomacie i
    > będziesz miał debet jak sie patrzy :-)

    obcym znaczy nie-euronetowskim?

    NP: Graveland - "Prawo stali"

    --
    In every winter there's a different cold
    in every winter I feel so old

  • 10. Data: 2003-06-20 20:05:09
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Da się. Wybierz wszyskie pieniądze z konta w obcym bankomacie i będziesz
    > miał debet jak sie patrzy :-)

    i karne oprocentowanie zaciągniętego debetu w wysokości 35% :)))